poniedziałek, 24 lipca 2017

Letni salon

        Witajcie :) Chciałam wszystkim podziękować za miłe komentarze pod ostatnim postem:) Cieszę się, że kredens się spodobał. Obecnie pracuję nad tym, by zapełnić wszystkie półeczki:) Chciałam powiedzieć, że brakuje mi wielu rzeczy, a przecież taka przestrzeń, nie może być niezagospodarowana. W tym miejscu pragnę zaznaczyć, że muszę koniecznie coś dokupić:) Dziś chciałam pokazać Wam nasz salon w nowej odsłonie. 
       Powoli opada ostatni kurz po remoncie:) Moje oczka cieszą nowe grzejniki, które już nie straszą:) Pokazałam jakiś czas temu  nowy stolik wykonany przez mojego mężusia. Stolik długo czekał na malowanie, bo wciąż było coś ważniejsze. W końcu znalazłam czas i go pomalowałam. Nogi pokryłam białą farbą, a blat pobieliłam. 





W salonie pojawiły się nowe poduszki i całość wygląda teraz bardzo wakacyjnie:) W mojej głowie nowy plan znalezienia dwóch regałów na książki. Mam nadzieję, że znalezienie ich nie będzie trwało tak długo, jak poszukiwania kredensu:)


Pozdrawiam serdecznie i na koniec pokażę Wam, że niebieski kolor nie tylko gości w naszych wnętrzach:) Buziaki 


 

14 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podobało ;)zwłaszcza szybki w kredensie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad szybkami pracowałam najdłużej ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Twój salon jest bardzo przytulny, a stolik wyszedł Wam pięknie :). Serdecznie Cię pozdrawiam zdolna kobieto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:) Zdolna kobieta, to jesteś Ty;)

      Usuń
  3. Stworzyłaś cudowny nastrój. Powiało mi morskim klimatem, może to te paski na poduszkach :)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam morskie klimaty. Próbuje przemycić je w moich wnetrzach latem. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Też uwielbiam morskie klimaty :) Twój salon prezentuje się wspaniale. Bardzo podoba mi się kolor ścian.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) CCieszęsie, że Ci się podoba:) Jeśli ktoś mnie pochwali, daje mi to, ogromnego, pozytywnego kopa do dalszych poczynań ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepięknie tu! Bardzo podoba mi się Twój salon! Nad kanapa fajnie by wyglądała jakaś nieduża szafeczko-półeczka w stylu prowansalskim!^^ Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam serdecznie u mnie ;) Mam pewne plany związane z tą ścianą, mam nadzieję, że już niedługo coś na niej zagości:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Oj - deserek kusi...
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny odcień niebieskiego! Jaka to farba

    OdpowiedzUsuń
  8. Stolik fantastyczny :) Taki pobielony jest bardziej jeszcze bardziej dostojny...

    OdpowiedzUsuń