poniedziałek, 24 lipca 2017

Letni salon

        Witajcie :) Chciałam wszystkim podziękować za miłe komentarze pod ostatnim postem:) Cieszę się, że kredens się spodobał. Obecnie pracuję nad tym, by zapełnić wszystkie półeczki:) Chciałam powiedzieć, że brakuje mi wielu rzeczy, a przecież taka przestrzeń, nie może być niezagospodarowana. W tym miejscu pragnę zaznaczyć, że muszę koniecznie coś dokupić:) Dziś chciałam pokazać Wam nasz salon w nowej odsłonie. 
       Powoli opada ostatni kurz po remoncie:) Moje oczka cieszą nowe grzejniki, które już nie straszą:) Pokazałam jakiś czas temu  nowy stolik wykonany przez mojego mężusia. Stolik długo czekał na malowanie, bo wciąż było coś ważniejsze. W końcu znalazłam czas i go pomalowałam. Nogi pokryłam białą farbą, a blat pobieliłam. 





W salonie pojawiły się nowe poduszki i całość wygląda teraz bardzo wakacyjnie:) W mojej głowie nowy plan znalezienia dwóch regałów na książki. Mam nadzieję, że znalezienie ich nie będzie trwało tak długo, jak poszukiwania kredensu:)


Pozdrawiam serdecznie i na koniec pokażę Wam, że niebieski kolor nie tylko gości w naszych wnętrzach:) Buziaki 


 

17 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podobało ;)zwłaszcza szybki w kredensie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój salon jest bardzo przytulny, a stolik wyszedł Wam pięknie :). Serdecznie Cię pozdrawiam zdolna kobieto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:) Zdolna kobieta, to jesteś Ty;)

      Usuń
  3. Stworzyłaś cudowny nastrój. Powiało mi morskim klimatem, może to te paski na poduszkach :)

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam morskie klimaty. Próbuje przemycić je w moich wnetrzach latem. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Też uwielbiam morskie klimaty :) Twój salon prezentuje się wspaniale. Bardzo podoba mi się kolor ścian.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) CCieszęsie, że Ci się podoba:) Jeśli ktoś mnie pochwali, daje mi to, ogromnego, pozytywnego kopa do dalszych poczynań ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepięknie tu! Bardzo podoba mi się Twój salon! Nad kanapa fajnie by wyglądała jakaś nieduża szafeczko-półeczka w stylu prowansalskim!^^ Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam serdecznie u mnie ;) Mam pewne plany związane z tą ścianą, mam nadzieję, że już niedługo coś na niej zagości:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny odcień niebieskiego! Jaka to farba

    OdpowiedzUsuń
  7. Stolik fantastyczny :) Taki pobielony jest bardziej jeszcze bardziej dostojny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo myślałam jak go wykończyć, ale efekt koncowy mnie zadowala;)

      Usuń
  8. Jestem fanka Pani blogu.relaxuje sie czytajac go,moje oczy mają wielką rozkosz!bardzo dziękuję za te doznania.
    Uwielbiam Pani kredens jest uroczy...hm,rozglądam się na olx za podobnym.serdecznosci.Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa:) Ogromnie się ciesze,że ktoś ma takie doznania zaglądając do mnie:) Poszukiwania mojego kredensu trwały długo, ale jest on przykładem, na to, że warto czsami poczekać ;) Życzę szczęścia w szukaniu:) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń