poniedziałek, 19 marca 2018

Co zmalowałam II

         Witajcie :) Zima wróciła :( Śnieg i mróz sprawiły,  że zapadłam w sen zimowy :)
        Dziś prezentuję Wam kolejną rzecz, którą zmalowałam.  Mebelek ten, trafił w moje łapki i zyskał nowy kolor.  Kiedy zobaczyłam,  go w sklepie ze starociami, wiedziałam,  że muszę go mieć :) Oczami wyobraźni widziałam go pod naszym zegarem.
Efekt szlifowania i malowania







Tak wyglądał



       Nasza jadalnia powoli nabiera ostatecznego kształtu. Jak u mnie, bywa, proces ten przebiega powoli i żyje własnym życiem :) Ściskam Was mocno i wracam pod kocyk.Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością czekam na Panią Wiosnę . Gdzie ta Pani jest..... ?  

13 komentarzy:

  1. Ty to masz złote ręce,bo z takiej bidulki zrobiłas takie cuudo!brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Moje błękitne naczynia by tam pięknie pasowały 😉 buziaki 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek wygląda świetnie i pasuje tam idealnie :). Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoliczek zdecydowanie lepiej wygląda po pomalowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stoliczek uroczy. Ja mam pecha, bo ten, który mam i chętnie bym przemalowała, jest na wysoki połysk.
    Czekam na Twoje następne metamorfozy. Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie metamorfozy ! Stoliczek wyszedł super i pasuje do błękitnych ścian idealnie :)
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stolik 😊 dzięki malowaniu zyskał na urodzie! Pasuje idealnie do Waszego pięknego domku; ) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wykonanie, uwielbiam biel we wnętrzach <3

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze wspaniała metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt "przed" i "po" robi wrażenie! Nic dodać nic ująć, jesteś bardzo zdolna :) Piękna, jasna szafeszka i wcale już nie przypomina smutnego starocia :)


    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie pojawił się nowy ciekawy post o naturalnych kocykach dla niemowląt. Kocyk jest szyty innowacyjną metodą z wielowarstwowej tkanej bawełny :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo utalentowana. Kolejna piękna przemiana i wszystko tak ładnie do siebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie Ci to wszystko wychodzi :) skąd ty wynajdujesz takie piękne meble???

    OdpowiedzUsuń