czwartek, 1 sierpnia 2019

Gazetnik

      Witajcie :) Miesiąc wakacji za nami, nawet nie wiem, kiedy to przeleciało :) Dopiero żegnaliśmy szkołę, a już za miesiąc będziemy ją witać :) 
      Dzisiaj kolejny post z cyklu "Letnie metamorfozy", tym razem chciałam pokazać Wam nasz nowy gazetnik. Mebelek jest uroczy ma kilka szufladek na małe przydasie :) a po bokach miejsce na gazety. W mebelku oczarował mnie jego kształt, bo jego pierwotna szata jak zwykle nie zachwycała :)
     Mebel został wypiaskowany, a następnie pomalowany dwoma warstwami farby. Czeka jeszcze na nowe gałki,bo obecne mnie nie zachwycają :)Poczyniłam już pierwsze kroki w wyborze nowych, ale ogromna ilość modeli sprawiła, że nie wiem co wybrać :) Zapraszam do oglądania :)





Nie zrobiłam zdjęcia gazetnika, kiedy go kupiłam, musicie więc, zadowolić się zdjęciem z etapu po piaskowaniu :)

    Zmykam teraz do swoich zajęć :) Tak mimo późnej pory, mam jeszcze wiele do zrobienia. Czy tylko ja tak mam, że w nocy najlepiej mi się pracuje? Czy są tu jeszcze jakieś inne nocne istotki :) Pozdrawiam serdecznie i obiecuję, że szybko wrócę z nowym postem ;)

8 komentarzy:

  1. Gazetnik nadzwyczajny, jeszcze takiego nie widziałam. A wybór gałek? No cóż, też tak mam, że jak wybór za duży to nie mogę się zdecydować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł bardzo fajny i uroczy mebelek. super się u Ciebie prezentuje.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten gazetnik i bardzo oryginalny w kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widze taki fajny gazetnik :-)
    Super że dostał nowe życie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mebelek tylko już mało co czytam gazety

    OdpowiedzUsuń