poniedziałek, 16 września 2019

Zegar trochę inaczej

      Witajcie :) Za oknem zaczyna się jesień,  a w naszym warszacie praca wre:) Nie pamiętam,  aby znalazło się w nim kiedykolwiek tyle mebli w jednym czasie:) Całe weekendy spędzamy na szlifowaniu i malowaniu. Może uda nam się odnowić wszystko przed zimą: )
      Dzisiaj pokaże Wam nasz "niby zegar".  Pudło po zegarze kupiliśmy zupełnie przypadkowo:) było w paskudnym zielonym kolorze i stanie, który wymagal naprawy. Żal mi się zrobiło, kiedy zobaczyłam zegarowe pudło,  które stało na zewnątrz: ( i z pewnością długo,  by nie wytrzymało narażone na deszcz. W czasie zdzierania zielonego koloru okazało się,  że jest to wyjątkowo mocny przeciwnik i nie obyło się bez opalarki. Następnie wymiana kilku zniszczonych listewek i malowanie. Na koniec nowe gałki , tarcza zegara i mamy naszą skrytke na wino i nalewki :) 
          
















      Mam nadzieję,  że podoba się Wam nasz zegarowy barek. Pozdrawiam Was serdecznie zapraszam na mojego Facebook'a i Instagrama. Teraz zmykam do swoich zajęć: )

18 komentarzy:

  1. Zegarowy barek jest rewelacyjny. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita renowacja i wspaniały schowek.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł na zagospodarowanie szafki zegarowej. Rozumiem, że zegar chodzi na baterie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam firm, które mogłyby postawić u mnie meblościankę. Czy możecie coś polecić? Nie umiem nic ciekawego w google znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zegar, przypomina mi zegary w dworkowym stylu gustawiańskim. Super się prezentuje.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę taki!! Piękny!! Kolor obłędny! I te półeczki, schowki.... Moje klimaty :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) Rewelacyjna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam się ostatnio zielenie podobają, a taki retro zielony to fajna sprawa:-) Świetny schowek:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłem bardzo ładną firankę na oknie, podobne można znaleźć na stronie https://dobrejnocy.com/.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Merkur 37C vs Merkur 34C - TITanium Arts
    Merkur 37C. A samsung watch 3 titanium great example is citizen titanium watch the Merkur 34C. titanium coating There are many safety rangers to be used titanium guitar chords with mens black titanium wedding bands this razor and the MERKUR is not a high-end razor.

    OdpowiedzUsuń