poniedziałek, 17 lutego 2020

Może nadejdzie wiosna?

   Witajcie :) Nie było mnie tak dawno w blogowym świecie,  że nawet nie wiem, czy ktoś jeszcze do mnie zagląda:) Przez ostatnie miesiące naszą rodzinę nawiedziła spora ilość bakterii i wirusów.  Mam nadzieję,  że wykorzystaliśmy już limit na chorowanie w tym roku :( W naszym domku niewiele się zmieniło: ( Nie byłam w stanie znaleźć czasu na meblowe metamorfozy:( 
   Dopiero w miniony weekend wraz z promieniami słońca,  dotarła do mnie nowa energia ;) Razem z mężem przycinalismy drzewa i zrobilismy porządki w ogrodzie. Już nie mogę doczekać się kiedy wyrusze do sklepów ogrodniczych i będę kupować nowe roślinki ;) Nowa energia wstąpiła też w mojego męża , dzięki niej zrobił dla mnie dębową polke. Poleczka powstała z litego drewna dębowego.  Miała być nieperfekcyjna i wyglądać na starą: ). Półka idealnie nadaje się do prezentowania moich skarbów,  których wciąż przybywa:) 
    





    Tyle nowości: ) Wracam do zajęć dnia codziennego i z niecierpliwością czekam na weekend:) Chciałam jeszcze na koniec powiedzieć Wam, że nieprzespane noce i nagromadzenie dużej ilości infekcji sprawiło,  że znowu wróciłam do czytania:) Moja biblioteczka z miesiąca na miesiąc ciągle się powiększa: ) Teraz już naprawdę muszę przyspieszyć poszukiwania regałów ;)

7 komentarzy:

  1. Prosta półka , a pomieści wiele skarbów . Brawo dla męża . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę o takiej półce, tylko po drugiej stronie, przy wejściu do kuchni od strony przedpokoju. U Ciebie pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo zdrówka. Zdolnego masz męża. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna połeczka.tez czekam z utęsknieniem jak ruszy roślinność bo kocham wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosnę. To moja ulubiona pora roku. Również jestem szczęśliwym posiadaczem ogródka i co roku ciesze się jak po długiej zimie mogę wreszcie wyjść z domu, żeby trochę popracować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna już niedługo, a wraz z nią wiosenne porządki. To dobry czas na drobne zmiany w aranżacji wnętrz.
    --------------------------------------
    https://mobilnymechanik.waw.pl

    OdpowiedzUsuń