poniedziałek, 6 lipca 2020

W ogrodzie

       Witajcie ;)) Od bardzo dawna nie było mnie na blogu:( Czas biegnie w tempie ekspresowym. Zakończenie roku szkolnego, weekendowe prace w naszym domu i proza dnia codziennego skutecznie odciągają mnie od blogowania :) Na naszym poddaszu prace ciągle trwają,  mamy już ściany, ocieplenie i prąd.  Czekamy teraz na rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania. W wolnych chwilach maluje domek ogrodowy naszego syna. Jeszcze nigdy nie robilam czegoś tak długo :( ciągle coś mi przeszkadza:( Myślę,  że w okolicach września pokaże Wam efekt końcowy: )
      Dzisiaj chciałam zaprosić Was do naszego ogrodu i na taras. Proszę nie zwracać uwagi na stan naszej elewacji :) Tak wiem, że jest paskudna ;)
















        Zmykam teraz do swoich zajęć: ) Pozdrawiam Was serdecznie :)

19 komentarzy:

  1. U Ciebie zawsze dużo się dzieje. Bardzo fajnie urządziłaś kącik do relaksu w ogrodzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik do relaksu bardzo się przydaje , tylko często brak czasu, żeby z niego skorzystać. Ja wychodzę na taras odpocząć i od razu biorę się za skubanie przekwitniętych kwiatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie ładne i zadbane ogródki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ogród też marze o takim żeby w spokoju wypocząć czy nawet się nim zająć dla relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Wystarczy dobry pomysł, aby nawet najmniejszy ogród stanowił idealne miejsce do wypoczynku.
    https://pomoc-drogowa-warszawa.supermechanik.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się powyższa aranżacja. Jak widać nawet niewielki ogród może wyglądać wyjątkowo.
    https://echogames.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten ogródek. Nietuzinkowy, wspaniały i piękny. Super artykuł.

    https://katowicepomocdrogowa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia jak i ogród. Interesujący artykuł.
    https://serwis-samochodowy-krakow.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie meble ogrodowe. Biały kolor wydawał mi się na początku niepraktyczny, jednak po czasie stwierdziłam, że dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne meble ogrodowe. Ogród niesamowity :)

    https://pomocdrogowacieszyn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny ogród i świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że macie cudowny ogród!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogród pełen inspiracji! Może wykorzystać miejsce na minikosmos do obserwowania przyrody w domowym zaciszu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Regał na zabawki jest świetny, dość że dużo się tam zmieści to zawsze pod ręką

    OdpowiedzUsuń