niedziela, 17 stycznia 2021

Kuchenne nowosci

      Witajcie w ten mroźny dzień: ) Za oknem zima, ferie dobiegły końca i niestety od jutra powrót do codzienności: ( 

    W naszym domu spore zmiany, poddasze nabiera już kształtów: ) Mój osobisty fachowiec wykonał już większość prac:) Mam nadzieję,  że już niedługo będą posty poddaszowe :) Dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka nowości,  które pojawiły się w naszej kuchni. Od kilku lat marzyłam o tym ekspresie i w końcu udało stanął na moim kuchennym blacie ;) Kawka pyszna. Pracę w kuchni umila też błękitny mikser i mietowe radio:) 

     







       Trzymajcie się ciepło,  uważajcie na siebie. Ja wracam do ostatnich chwil lenistwa ;) Buziaki 

15 komentarzy:

  1. cudowna kuchnia, miętowe sprzęty boskie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mega półeczka! Bardzo ładne kuchenne zakątki. Pozdrawiam serdecznie. Aldona

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kuchenne gadżety, które łączą w sobie praktyczność oraz estetykę wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta szafka w kształcie serca. Takiego rozwiązanie jeszcze nie widziałam.
    https://szklany-raj.pl/kategorie/wazony-szklane/martini/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pomieszczenie. Najbardziej podoba mi się ta półeczka w kształcie serca. Idealnie komponowałaby się z moją kuchnią nordic. Bardzo szanuję za wysokie poczucie gustu i estetyki. Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również bardzo podoba się ta biała szafka. Ja również pochwalę się nowym sprzętem AGD i akcesoriami, które sobie ostatnio kupiłam. Kupiłam organizery na przyprawy itp. Ale muszę szczerze przyznać, że najbardziej zadowolona jestem z zakupu nowego odkurzacza. Kupiłam odkurzacz stojący i jestem z niego bardzo zadowolona - sprawia, że moja kuchnia jest bardzo czysta i piękna. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No a ja zdecydowałam się ostatnio na remont swojej kuchni. Znalazłam studio wnętrz i czekam na efekty w postaci projektu. Na ich stronie internetowej widziałam kilka ich przykładowych projektów i realizacji i wyglądają one bardzo dobrze, no więc niedługo również będę mogła pochwalić się piękną kuchnią.

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z powodu nadchodzących zmian na poddaszu - to musi być ekscytujący czas! 😊 A co do Twoich kuchennych nowości, to ekspres do kawy to zawsze trafiony wybór - nic nie poprawia dnia jak świeżo zaparzona kawa. Błękitny mikser i mietowe radio brzmią jak wspaniałe dodatki, które dodają kuchni charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ekstra. Ogólnie też w kuchni dobrze sprawdzają się mleczne naklejki na okna, zapewniają one większą prywatność co jest też ważne ;)

    OdpowiedzUsuń