niedziela, 27 listopada 2016

Rogacz

         Witam :) Co można zrobić z kawałka deski, gwoździ i sznurka? Okazuje się, że można wykonać fantastyczny obraz, który jest genialny w swojej prostocie:) Przeglądając strony trafiłam jakiś czas temu na obrazek wykonany taką techniką. Spodobał mi się bardzo, ale po pewnym czasie zupełnie zapomniałam o tym, że miałam taki zrobić. Ostatnio, stwierdziłam,  że potrzebuję jakiegoś rogatego stworzenia do udekorowania domu na święta:) Znalazłam obrazek przedstawiający jelenia i wydrukowałam go. Następnie kawałek deski pokryłam warstwą farby i zaczęło się wbijani gwoździ. Potem już tylko przeplatanie sznurka i gotowe:) Swoją drogą czynność ta jest bardzo relaksująca, naprawdę, można odpocząć przy tym przeplataniu:) Polecam jako formę relaksu:) 




    


Kolejne dni upłyną mi pod znakiem przedświątecznych porządków, które muszę wykonać w dwóch miejscach. Potem już tylko ubieranie choinki, dekorowanie domu, prezenty, świąteczne wypieki i cudowny świąteczny czas :) 

Wczoraj udało mi się złapać chyba już ostanie promienie Słońca, które zawitały w naszym DOMU



A czy Wy zaczynacie już przygotowania i porządki świąteczne w swoich domach??

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł dekorację. Gratuluję cierpliwości!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny rogacz :)
    Rzeczywiście niewiele trzeba by zrobić fajna dekorację. Ciekawe gdzie zawiśnie ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o tym bardzo intensywnie gdzie zawiśnie:) Nie wiem jeszcze, czy będzie z nami tylko w okresie świątecznym, czy rozgości się i zostanie przez cały rok.

      Usuń
  3. Ja nie wiem, co Ty chcesz porządkować jak tak lśni u Ciebie:) chyba,że po tych manewrach z Rogaczem:)) Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież nie ośmieliłabym się zaprosić takich zacnych gości jak Wy do bałaganu, wiec dlatego na zdjęciach lśni:)Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja też już powoli zaczynam układać w szufladach i półkach...:)
    Rogacz - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Ja zaczynam sprzątanie od zabawek i wszelkich przydasiów synka i jest tego sporo:)

      Usuń
  5. Rogacz jest fantastyczny, nieźle się napracowałaś. Gratuluję takiego pięknego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciesze się, że się podoba:) Najgorsze wbijanie gwoździ:) potem sam relaks:)

      Usuń
  6. Swietnie to wymyslilas! Czekam na efekt koncowy kiedy juz praca zawisnie na scianie. Powodzenia w porzadkach. U mnie glownym punktem sprzatania sa okna. Reszte robie na biezaco. Takze wkrotce uporam sie z oknami i biore za dekorowanie:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten rogacz. Może się pokuszę o stworzenie takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, komentowalam i nie pamiętałam ;). I nadal podtrzymuje stwierdzenie, że stworzyłaś prawdziwe trofeum :).

    OdpowiedzUsuń