poniedziałek, 22 maja 2017

Gotowa na lato:)

       Witajcie :) Weekend minął nam bardzo pracowicie. Ogród nabiera kształtów, sadzimy kolejne rośliny, walczymy z trawą:) Mam nadzieję, że znowu nie zapomnę zrobić zdjęć:) Nie zdążyłam pomalować moich mebelków:( W następny weekend, to już na pewno pomaluję:)
      Pogoda coraz bardziej łaskawa, więc można zacząć organizować grille :) Od jakiegoś czasu, szukałam czegoś, w czym spokojnie można postawić picie i nie bać się, że wpadnie jakiś owad. W zeszłym roku zaopatrzyłam się w słoiczki z rurkami, a w tym kupiłam słoiki z kranikiem. Mój syn jest zachwycony:), sam nalewa sobie picie i nie trzeba już zaglądać do dzbanka w poszukiwaniu robaczków:) Polecam takie rozwiązanie cena w promocji 20 zł.  Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam trzy zestawy:)





     W następny weekend mamy zaplanowaną "grubszą pracę" , a w czerwcu Nasz Domek znowu czeka mała demolka. Będzie fajnie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia:)

8 komentarzy:

  1. Ja na początku kwietnia kupiłam ten dzbanek i córki go uwielbiają. Ta samodzielność je niesamowicie cieszy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, już nie muszę przypominać o piciu:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne, a gdzie można kupić taki komplecik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Jysk, cena promocyjna 20zl. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie za odpowiedź, buziaki :)

      Usuń
  3. Super pomysł....Muszę też sobie nabyć...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Strasznie nie lubię robaczków.
    Kiedyś mi pszczółka wpadła do soku i od tej pory mam małą fobię :(
    Ale z takim zestawem to luz blus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi dzbankami:)

    OdpowiedzUsuń