niedziela, 24 września 2017

Witryna

        Witajcie  :) Przyszła jesień i przywitała nas ulewami :( Wiecie już, jak nie lubię  tej pory roku, ale obiecałam sobie, że w tym roku, na jesień nie narzekam i tak oto, okazało się, że nie jest tak źle :) Niedawno kupiłam maszynę do szycia i dzielnie na niej pracuję :) Nie wiem na jak długo starczy mi tego zapału i entuzjazmu, ale obecnie jestem zafascynowana szyciem i powstało już kilka rzeczy:) 
        W ubiegłym tygodniu kilka dni spędziłam z synusiem w naszym Domku :) Czas upłynął mi pod znakiem malowania. Udało mi się skończyć witrynkę, o której pisałam w jednym z postów. Obiecywałam, że pokażę ją przed świętami, ale kilka dodatkowych dni w Domku, pozwoliło mi uporać się z nią szybciej. Witrynkę kupiliśmy za całe 100 zł. Kiedy tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie moja:) Praca przy niej była idealną formą relaksu :)) Tak, wiem, co myślicie "jak ktoś może się relaksować zdzierając starą farbę ?"  Uwierzcie mi ja mogę :)) Witrynka stanęła obok kredensu, nie wiem, czy będzie, to jej ostateczne miejsce:) U nas wszystkie meble wędrują. Tak wygląda mój nowy mebelek :)











A tak w chwili, gdy go kupiliśmy




        Mam nadzieję, że moja metamorfoza Wam się podoba:) Zmykam do maszyny :) Jest ciemna noc, więc ja SOWA zaczynam życie :)) Pozdrawiam serdecznie :))

19 komentarzy:

  1. jestem zakochana w Twoich mebelkach!.a witrynka jest wisienką na torciku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też jestem zakochana w tych mebelkach:)

      Usuń
  2. Ewa masz racje,Kamilka ma dobry gust! taki mój.
    Szukam czegoś podobnego do mojego salonu.mam stary,czekający w prawdzie do przemalowania kredensik.jeszcze witrynka by sie przydała.
    Kamilko czym malowalas pędzelkiem czy wałeczkiem?
    prosze mi wybacz pytanie,ale zabieram sie dp mojego kredensu a jestem w tym noga.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza warstwa to farba z rozpuszczalnikiem i tę warstwę maluje pędzlem. Kolejne dwie warstwy walkiem, a miejsca gdzie nie dochodzi wałek maluje pędzlem. Dziękuję za miłe słowa, strasznie się cieszę, że to co robię się podoba:))) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. oh, wunderschön sind die möbel geworden, ich glaube ich werde das auch mal versuchen!
    lg elfriede

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamilko, pięknie!! witrynka jest cudowna!! I kolor ścian w połączeniu z białymi mebelkami - jest cudnie. Myślę, że moja sypialnia przypadnie Ci do gustu ;)
    Uściski wielkie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to już coś podejrzewam ;) cały czas czekam na zdjęcia Twojej sypialni. Cieszę się, że mebelek Ci się podoba. Dziękuję za miłe słowa: ) ściskam i pozdrawiam:))

      Usuń
  5. cudo,miodzio,torpeda :-) :-) :-)
    Mebelki sa rewelacyjne.dzis Cie odkrylam,zaraz szybko rozgoszcze sie po Twoim domku,jesli mi pozwolisz.
    Mam nadzieje,ze pozwolisz mi zagoscic na Twoim blogu.jestem pod mega wrazeniem kredensiku i witrynki!
    Sciskam mocno.Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie miłe słowa ;) dziękuję bardzo:) Serdecznie zapraszam do mnie;) Bądź moim gościem, będzie mi bardzo miło: )) Pozdrawiam

      Usuń
  6. I ja łączę się z wszystkimi chwaląc Twój talent, zaangażowanie, pracowitość i pomysłowość. Mebelki wyszły cudnie! Pięknie się prezentują na tle niebieskiej ściany. W sumie są tak piękne, że będą pasować wszędzie. Uwielbiam takie metamorfozy!!! Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani meble są pełne ciepła,kobiecosci,szalenie eleganckie.wielka zasluga to dzieki Pani Pracy.napawde szacunek dla Pani cierpliwosci! Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiesz, że ja wręcz uwielbiam Twoje metamorfozy. Meble miały potencjał, a Ty wyciągnęłaś z nich to co najlepsze. Już kiedyś Ci pisałam, że nie przepadam za niebieskim kolorem, a u Ciebie on mi się naprawdę podoba :). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako miłośniczka białego koloru jestem oczywiście zachwycona metamorfozą. I pięknie się prezentują te meble na tle błękitnej ściany. Ściskam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like that shelfs are from Alice in Wonderland)
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka witrynka kiedyś stanie w moim salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witryna cudowna ! Na niebieskim tle biały kolor jeszcze bardziej zyskuje ! Super metamorfoza :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń