poniedziałek, 20 listopada 2017

Skrzaty

      Witajcie :) Wiem, że ten post miał być meblowy, ale muszę podzielić się z Wami pewną wiadomością  ....W naszym Domku zamieszkały skrzaty :) są wszędzie.  Dobrze, że nie psocą :) 
Skrzaty  widziałam  w wielu sklepach, ale ich cena skutecznie mnie odstraszała. Sama usiadłam, narysowałam , zrobiłam wykrój i zaczęłam szycie. Tak prezentują się w domku:) Jestem pewna, że do świąt powstanie jeszcze kilka, szycie ich sprawia mi dużo radości :)












Tak powstaje Skrzat :) 


Pozdrawiam serdecznie i zmykam do obowiązków :)

12 komentarzy:

  1. Ależ cudowne, jesteś niesamowita Kamilko. Kiedyś myślałam o uszyciu takiego, ale jakoś brakuje mi motywacji. Muszę chyba odgrzebać maszynę do szycia ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie odgrzebiesz swojej maszyny, to zglos się do mnie;)) Ściskam

      Usuń
  2. Fantastyczne i urocze ! Bardzo mi się podobają :) Masz Moja Droga super pomysły na świąteczne dekoracje !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mam dużo pomysłów, mam nadzieję, że starczy mi czasu i umiejętności: ) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne skrzaty zagościły w Waszym domku;) Świetny projekt, zaoszczędzone pieniądze, satysfakcja i radość z własnego wykonania. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przystojniaki,ze hej! Super dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne skrzaty. Bardzo dekoracyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chcialam sobie kupic takiego skrzata ale ceny faktycznie nie przyciagaja.A Twoj skrzacik przeuroczy super pomysl.

    OdpowiedzUsuń