środa, 18 kwietnia 2018

Zmalowana szafeczka

     Witajcie:) Słońce za oknem, a ja jestem chwilowo uziemiona :( Mam nadzieję,  że szybko wrócę do formy :) Czeka na mnie kilka nowych wyzwań i dużo rzeczy do zmalowania :) 
    Dziś kolejny mebelek, który odzyskał blask :) Szafeczka kupona w sklepie ze starociami za parę złotych: ) Jej kształt mnie zachwycił i nie mogłam pozwolić, aby stała samotnie w sklepie. Musiałam ją przygarnąć: )

Efekt końcowy: ) 



    W kolejce do odnowienia, czekają moje wymarzone krzesła i wiele innych skarbów :) Pozdrawiam serdecznie 

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię Twoje metamorfozy i Twoje mebelki :) Następna szafeczka do kompletu :))
    Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, szalejesz :) Ja nie mam już gdzie postawić nowości - dlatego ich nie ma ;)

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zasze znajdzie się miejsce na coś malutkiego ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super! Czekam na odnowione krzesła!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pierwsze wrócić,a wtedy będzie szlifowanie i malowanie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przepiękna szafeczka.zauważyłam,ze jestes fanką błękitu.Twój domek jest z gumy?masz dużo miejsca jeszcze?
    Jestem pod wrazeniem Twoich metamorfoz.czekam na więcej..krzesła są kolejne?
    Pozdrawiam Cie wiosennie.Halinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak krzesła są kolejne. Dom się troszkę powiększy niedługo, więc o miejsce się nie martwię ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Szafeczka piękna. Jakiej farby należy użyć, aby osiągnąć taki efekt? Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję: ) Ja używam farb do drewna i metalu w kolorze biały mat.

      Usuń
  6. Lubię Twoje przemalowanki, mebelki nabierają nowego życia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jak gracik staje się ślicznym mebelkiem :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że z kręgosłupem już lepiej, a szafeczka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę lepiej, dobija mnie bezczynność:( Pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczna szafeczka. Podziwiam jak umiesz wykorzystać każdy kącik. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący post, aż miło poczytać :) Jak zwykle śliczne zdjęcia i masa inspiracji u Ciebie! Zawsze jak zaglądam na Twojego bloga, to znajdę coś nowego i pomysłowego :)

    Pozdrawiam i zapraszam do oglądania nowych wzorów innowacyjnych kocyków dla dzieci z wielowarstwowej bawełny - tym razem w kotki :) https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje kształt robi swoje - jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgrabny mebel, pięknie odnowiony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem fanką tego koloru,ale u Ciebie bardzo mi się podoba.piekne tworzysz przemiany,dziewczyna zuch)

    OdpowiedzUsuń