poniedziałek, 9 lipca 2018

Kuchenny przydaś :)

   Witajcie :) W dzisiejszym wpisie chcę pokazać Wam kolejny przedmiot, który wyszedł z mojego "warsztaciku" ;)
   Podczas ostatniej wizyty na giełdzie staroci wygrzebałam "coś" .  Wygląd przedmiotu wskazywał, że jest starym przydasiem kuchennym. Jednak ja od początku wiedziałam,  że przedmiot ten, stanie się moją skrzynką na przepisy :) Mam już swoje ulubione przepisy, przygotowane do wydruku na malutkich karteczkach (wielkości wizytówki) , które będą idealnie pasowały do szufladek. Mój przepisnik został oczyszczony (potem już długie mycie rąk,  które były w kolorze pomarańczowy: )), a następnie malowanie.
Tak wygląda mój przydasio - przepisnik :)





Tak wyglądał


       Zmykam teraz do swoich zajęć: ) Pozdrawiam Was serdecznie :) Cieszcie się latem i odpoczywajcie :)

10 komentarzy:

  1. Ale cudeńko wyczarowałaś! Jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten kuchenny przydaś, zakupy na giełdzie staroci miałaś udane. Fajny pomysł z tymi przepisami na małych karteczkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne coś :) Takie malutkie i zgrabniutkie :) Śliczne :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy drobiazg, nie tylko ozdobny, ale i przydatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny przydaś, wyczarowałaś prawdziwe cudo. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W pięknych wakacyjnych kolorach :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności ! Uwielbiam takie cudeńka :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy przedmiot.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń