poniedziałek, 2 lipca 2018

Zalążek kuchni

    Witajcie w ten ... hmmm piękny, letni dzień ;) Mam nadzieję,  że lato jeszcze wróci i z nadzieją czekam na nie :) 
    Dziś  chciałam pokazać Wam zalążek naszej przyszłej kuchni :) Obecnie pomieszczenie, to służy nam jako miejsce składowania odnowionych mebli. Jest tutaj wszystko, mąż śmieje się,  że wygląda jak w komisie :) Nie mamy innego miejsca, aby bezpiecznie przechowywać nasze mebelki. Uparłam się,  aby na ścianie kuchni zawisło już serducho, które odnowilam kilka miesięcy temu. Serducho cieszy moje oczka. Sprawiło,  że choć w 1% zrobiło się kuchennie :) Można już śmiało zrobić kawę: )







       Kolejny post będzie znowu meblowy ;) W moim warsztaciku ,czekają na ostatnie poprawki kolejne skarby. Sporo nowości pojawi się w domu ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę słońca: )

16 komentarzy:

  1. Cudowne jest to serducho. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna półka! I kubeczki - moja słabość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już się nie mogę doczekać. :)
    Serducho jest wspaniałe. :)
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ja tak samo jak Szara Sówka nie mogę się doczekać. Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo kolejny wpis z nowości:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Urocze serducho.:) Jestem bardzo ciekawa kolejnych wpisów.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Was dominuje kolor niebieski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękit, szarość i blel, to kolory naszego domku.

      Usuń
  7. Jeszcze takiego pięknego wiszącego kredensiku nie widziałam! Bardzo oryginalny pomysł i super wygląda! Chciałabym mieć takie serducho w swojej kuchni! Extra! :)

    Na moim blogu pachnie latem! :) iiiiii zabieram w podróż pachnący zagłówek olejki & zioła! Moja poduszka podróżna o orzeźwiającym zapachu cytryny z miętą jest idealna na wakacje!

    Sami zobaczcie: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na eksponowanie kubków w kuchni :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sercem domu jest kuchnia więc idealny regał do tego miejsca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń