wtorek, 3 grudnia 2019

Kuchenne poczynania

   Witajcie :) Mamy grudzień: ) Osobiście wpadłam w wir świątecznych przygotowań.  Dzisiaj pieczenie pierników: )
     Spieszę też z wyjaśnieniami gdzie przepadłam na tak dlugi czas:) Kochani , a więc mamy nareszcie nasza wymarzona kuchnie w naszym domu:) Kuchenny post już niedługo,  a dzisiaj chciałam pokazać Wam pierwszą odsłone :) Do kuchni wybralam błękitną lodówke w stylu retro i czajnik w takim samym kolorze. Lodówka jestem oczarowana:) kolor jest cudowny i świetnie współgra z wystrojem. Zapraszam do ogladania



        W kolejnym poście pokarze Wam całość :) Teraz zmykam pierniki czekają: ) 

17 komentarzy:

  1. Oj to jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czajnik. Ja też mam nowy, tylko ciemny :). Bardzo fajna lodówka.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kuchenny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiele przydatnych trików i pomysłów na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałabym, że fajny wpis, ale tego nie zrobię, bo ten wpis to prawdziwa petarda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawa dla autora tego tekstu !

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele tutaj fajnych pomysłów - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  11. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Инстраграмм являться самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди еще чаще подписываются на профили в каких уже достаточное количество подписчиков. В случае если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, потому еще лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru подробнее https://www.guestpost.com.pk/2020/06/05/guest-posting-in-year-2020-a-6-step-guide-to-successful-link-placement/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś rozpocząłem wielki remont kuchni! Nie mogę się doczekać, aż będę mógł podzielić się z wami efektami końcowymi.

    OdpowiedzUsuń