piątek, 20 grudnia 2019

Kuchnia

     Witajcie:) Za kilka dni będą święta: ) W domu rozpoczynam przygotowania do nich. W tym roku będę piekła i gotowała w naszej nowej kuchni, którą dzisiaj Wam pokaże: )
    Kuchnia, to niezawodna Ikea;) Meble złożyliśmy samodzielnie. Mój zdolny mąż położyl płytki i tak oto mamy naszą kuchnie. Oczywiście nie obyło się bez opóźnień, nieslownych sprzedawców, niepunktualnych kurierów: ) Nie będę o tym się rozpisywać,  bo nadchodzą święta i nie chcę się znowu denerwować,  ale muszę powiedzieć,  że kilka razy byłam bliska płaczu.  Po wszystkich zawirowaniach kuchnia ciesz potrójne: ) Zapraszam do oglądania: )





















          Myślę,  że teraz kuchnia będzie czestym tematem moich postów,  wtedy opowiem Wam o niej dokładniej. Kuchnie czekają jeszcze drobne poprawki fugowanie jednej płytki,  regulacja frontów i montaż kratki wentylacyjnej może uda się przed światami: )  Teraz zmykam do swoich zajęć: )

38 komentarzy:

  1. Jakas ta kuchnia taka niespójna jakby niedokończona i ta lodówka tak jakoś nie w tym miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jesteśmy zadowoleni z takich rozwiązań. W codziennym uzytkowaniu się sprawdzają. Każde pomieszczenie w naszym domu jest jeszcze " niedokończone "

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, pokazuj nam jej więcej, bo naprawdę jest na co popatrzeć! Jest przeurocza! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia:) Jak już pisałam o kuchni będzie dużo... :)

      Usuń
  3. Witaj Kamilo!
    Świetnie to sobie wymyśliłaś, bo kuchnia prezentuje się pięknie. Jest jasna i przytulna. Widzę podobieństwa w naszych gustach, ponieważ mamy w kuchni te same płytki, a identyczny niebieski kolor ścian towarzyszy mi aż w dwóch pokojach.
    Ślę serdeczności i życzenia pięknego weekendu. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Niebieski towarzyszy mi od wielu lat. We wnętrzach w tym kolorze naprawdę odpoczywam:)

      Usuń
  4. Piękna kuchnia,taka przytulna i świeża kolorystycznie,bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kuchnia i śliczne pojemniki na blacie obok kuchenki. Pięknie u Ciebie.:) Pokazuj jak najwięcej, bo jest czym nacieszyć oczy. Pozdrawiam i życzę radosnych świąt Bożego Narodzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pojemniki kupione w sklepie z angielskimi starociami

      Usuń
  6. Podziwiam kuchnie, ja się do swojej zabieram jak pies do jeża, remont na wiosnę :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się, że remont, a raczej wykończenie kuchni już za nami :) Życzę powodzenia przy Twoim remoncie :)

      Usuń
  7. Ładnie.
    Mam pytanie: gdzie można kupić ten prześliczny pojemniczek/miniszafeczkę z dwoma szufladkami, który stoi obok chlebaka???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafeczka wyszperana na giełdzie staroci i odnowiona (jest o niej post na blogu;))Jest to stary przybornik na przyprawy

      Usuń
  8. Ale pięknie!!
    Biel i błękit to jest super połączenie!
    Ale mam pytanie - nie boisz się zachlapań, brudzenia kuchennego itp....


    Uściski wielkie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja druga biała kuchnia i wiem już co znaczą białe szafki w kuchni ;) Nie jest źle ;) Mam już nawyk systematycznego przecierania:) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Przepiękna kuchnia. Bardzo podoba mi się półka serce !
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie rozwiązana kuchnia dla małych mieszkań.
    tworzenie stron internetowych

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rozwiązania. Kuchnia wygląda naprawdę fajnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Marzy mi się biała kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie!!! Brawo kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam tego bloga wiele jest tutaj przydatnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły oraz atrakcyjny blog!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedyny taki blog w necie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że błękitny kolor na ścianach w kuchni to bardzo dobry wybór. Jasny odcień niebieskiego sprawia, że mała kuchnia staje się jasna, przytulna i bardziej przestronna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miłą chęcią tutaj zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pomysły i ciekawy blog !

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam goraco tego bloga znajomym

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło się czyta takie wpisy !

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzadko spotykam panele w kuchni, jednak muszę przyznać, że prezentują się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. warto było tu przyjść extra blog !

    OdpowiedzUsuń