środa, 14 lutego 2018

Walentynki

     Witajcie :) Dziś najbardziej "zakochany dzień " w roku. Wszędzie serduszka :) Witryny sklepów,  kwiaciarnie i reklamy mówią nam, że właśnie dziś ,mamy świętować naszą miłość. Tak, tak dziś mamy Walentynki :)  Dla mnie święto, to oznacza, że zbliża się wiosna :)  Dlatego, od dziś będę ją przywoływać i zachęcać do nadejścia :) 
    Z miłości do naszego Domku powstały wiosenne wianuszki :) 





      Mam nadzieję, że nie jesteście rozczarowani brakiem czerwieni :) A Wy świętujecie dziś ? Ja zaliczam się do tych, którzy okazują uczucia wtedy, kiedy mają na to ochotę , a nie w wyznaczony do tego dzień w roku :) Pozdrawiam, ściskam i przesyłam buziaki. 
 
   

10 komentarzy:

  1. No i słusznie! Super Twoje ozdoby takie lekkie,wiosenne.Pozdrawiam. Lusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te wianuszki. :)Miłych Walentynek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Chcę już wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne twoje wianuszki. Najładniejszy ten błękitny z Gąską. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze wianki na Wielkanoc ! Zielony mój faworyt :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianki są piękne wszystkie trzy;) i w cudnych, wiosennych kolorkach. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wianki! Zaczyna się robić świątecznie:) i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wianki! Na wielkanoc idealnie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń