poniedziałek, 17 grudnia 2018

Piernikowe szaleństwo: )

      Witajcie :) Do świąt pozostało kilka dni :) Dzisiaj wpadam na sekunde, aby pokazać Wam moje przygotowaniowe postępy :)
      Każdego roku 6 grudnia pieczemy pierniki i piernikowe domki. Tak wyglądają tegoroczne wypieki

   






      Najfajniejsze w pieczeniu pierników jest to, że w całym domu pachnie swietami ;) Mój syn jest już świetnym pomocnikiem :) Wycina i dekoruje na równi ze mną ;) Tyle na dziś zmykam do swoich wieczornych zajęć i życzę Wam miłego tygodnia :)

     

7 komentarzy:

  1. Pięknie i apetycznie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe szaleństwo. Świetne chatki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze domki i fajne ludziki, ależ musi u Was pachnieć... Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że domek jest z Ikei. Super robota.
    Pozdrawiam i życzę cudownych świąt🎅🎄💞

    OdpowiedzUsuń
  5. Smaczna taka robótka. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie - ciekawa jestem jak smakowało! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piernik świąteczny to nieodłączny element tradycji i atmosfery świąt Bożego Narodzenia. Jego charakterystyczny aromat i wyjątkowy smak sprawiają, że jest on ulubionym wypiekiem wielu osób.

    OdpowiedzUsuń