wtorek, 26 stycznia 2021

Poddasze

       Witajcie;) Za oknem śnieg, a w mojej głowie już wiosna;) Nasze poddasze nabiera już kształtów. Nie uwierzycie , bo sama w to nie wierzę, ale mój mąż podczas jednego, wolnego styczniowego tygodnia, zrobił na poddaszu więcej niż przez cały ostatni rok;) 

     










Niedawno kupiłam drzwi wewnętrzne do naszego domku i z nostalgią patrzyłam jak zostały ustawione w 
garażu, aby tam czekać na swój czas. Nie spodziewałam się, że 5 dni później będą już zamontowane;) Mój osobisty budowlaniec jest niesamowity ;)) Całość prac wykończeniowych w naszym domu wykonuje mój mąż . Pozwala nam to zaoszczędzić na ekipach , ale też skutkuje to tym, że remont się przeciąga. Teraz jednak widać już światełko w tunelu. 

      Zapraszam do oglądania. Prze nami jeszcze gładzenie, malowanie drzwi na biało i milion innych prac:))














Pozdrawiam Was serdecznie ;) Dziękuję, że do mnie zaglądacie:) Buziaki




28 komentarzy:

  1. Dzieje się u Ciebie. Powodzenia z poddaszem i czekam na efekt końcowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostało jeszcze sporo pracy, ale poddasze prezentuje się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda. Za jakiś czas też nas czekają spore remonty a ja uwielbiam oglądać takie zdjęcia z różnego rodzaju prac remontowych i budowlanych. Gratuluję i życzę oczywiście powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu przypomniał mi się remont mojego poddasza .. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo przydtanych uwag można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  10. zapewne poddasze juz dawno skończone !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ksie mieszka na strychu i pada deszcz to czasem nie slychać gdy mama wchodzi hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawie prowadzony jest ten blog, a wpis spełnił moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z poddaszem jest najwięcej pracy ale cieszę się że już jesteście blisko końca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poddasza to moja miłość i obsesja! Często myślę o tym, jak mogłabym urządzić swoje własne, więc bardzo mnie zainspirował ten post. A co powiesz na wykorzystanie przestrzeni pod skosem jako kącika do czytania?

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę wielki potencjał w tym pomieszczeniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Remont poddasza to fascynujące przedsięwzięcie! Przekształcenie nieużytkowej przestrzeni w funkcjonalne i estetyczne miejsce może dostarczyć wiele satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczęliśmy wielki remont poddasza! Nie mogę się doczekać, aby stworzyć tu nową przestrzeń pełną światła i przytulnego klimatu. Będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspiracje, pomysły, i pierwsze kroki w aranżacji.

    OdpowiedzUsuń