poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Kwietnik

          Witajcie :) Ostatnie dni były bardzo pracowite. Większość czasu spędziliśmy w ogrodzie. W środę dotarł do mnie kwietnik, który zamówiłam. Zobaczyłam go dopiero w piątek, kiedy dotarliśmy do Domku. W błyskawicznym tempie trafił na swoje miejsce. Tak prezentuje się w naszym salonie.






 Ja nadal pracuję nad zajączkami i wiankami. Efekty zobaczycie w kolejnych postach. Dziś już poniedziałek jestem w miejscu naszego zamieszkania i zaczynam porządki:) Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na wyeksponowanie kwiatów i innych dekoracji. Bardzo mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Storczyki prezentują się fantastycznie w tym kwietniku.

    Też będę "Wiła" wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kwietnik :)
    Wrzucaj koleżanko większe zdjęcia abyśmy mogły jeszcze bardziej je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń