niedziela, 27 sierpnia 2017

Dodatki, plany i marzenia ...

          Witam Was serdecznie:) Wakacje dobiegają końca, lato też powoli odchodzi. Noce i ranki są już chłodne, w powietrzu czuć jesień. Nie wiem, czy tylko mi ten rok tak szybko mija? Tak niedawno była wiosna, potem lato i wakacje, które minęły niepostrzeżenie. Nadchodzi nielubiana przeze mnie pora roku. Wakacje, pozostawią nam wiele miłych wspomnień. W ich czasie usłyszałam od mojego synusia dwa razy słowa: "Mama, to najwspanialszy dzień mojego życia" . Przyznajcie, że po takich słowach serce rośnie i podskakuje z radości:)  Dość już wspominek:) Już zmieniam temat i przechodzę do rzeczy:) 
          Na pierwszy plan idą dodatki:) W ubiegłym tygodniu, przyszła do mnie paczka nr 2 z mojej ulubionej Wyspy :) W paczuszce były skarby, które skrzętnie gromadziłam przez ostatnie tygodnie. Nie wiem, czy Wy lubicie, takie stare wygrzebane rzeczy, ale ja uwielbiam i z radością stwierdziłam, że na żywo są jeszcze ładniejsze. Tak więc stałam się posiadaczką skarbonki. Nasza domowa skarbonka, którą synuś uwielbiał, miała drobny wypadek i odpadł jej ryjek. Synuś był załamany, gdyż to on doprowadził, do tej wielkiej tragedii. Na szczęście wypaczyłam i kupiłam uroczego baranka skarbonkę.

Kolejne skarby to: serduszko, ramka, świeczniki lub flakoniki jak kto woli :), pojemnik na kawę i obrazek z Kubusiem Puchatkiem. Obrazek jest uroczy, na żywo okazało się, że jest to ręczny szkic. Tak prezentują się moje zdobycze :)






Kolejne, moje zdobycze, upolowałam w Pepco na trwających wyprzedażach. Pułka z napisem "Wyprzedaż" bardzo skutecznie mnie przyciągnęła : )Moja radość, była tym większa, że okazało się, że na końcu regału znajduje się, druga malutka karteczka z napisem:" - 50 % od ceny przecenionej" :)) Sama radość :) Dzięki temu stałam się posiadaczką dwóch zegarów jednego za 9.99zł.  i drugiego za 4,99zł. Moje łapki przygarnęły też dwa komplety ramek za 2,99zł. i 3,99zł. Obym napotkała jeszcze kiedyś na takie promocje:)) 




         Białą ramkę kupiłam z myślą o stworzeniu galerii w salonie. Ścianę nad sofą postanowiłam wykorzystać do stworzenia owej galerii. Poczyniłam już pewne przymiarki i wiem co chcę mieć :) Marzę o ścianie pokrytej fotografiami w różnych ramkach. Galeria, to moje kolejne maleńkie  marzenie:) Niepokoi mnie jedynie fakt wbijanie gwoździ w nowe ściany:( Wiadomo, kobieta zmienną jest:), a jak za parę miesięcy, zechcę coś zmienić i przestawić wszystkie mebelki, a gwoździe zostaną?  Takie rozterki mną targają :) Postanowiłam wypróbować rzepy montażowe, które są niezwykle polecane, w różnego rodzaju programach o urządzaniu wnętrz. Nie jestem do nich przekonana i obawiam się, czy aby na pewno, ten cudowny rzep utrzyma ramkę? Nie chcę, by któregoś, pięknego dnia, w czasie raczenia się kawką, któreś ze zdjęć wylądowało komuś na głowie. Mam do Was pytanie, czy korzystacie z rzepów w swoich domkach? Jeśli tak, to jakie są wasze doświadczenia, jeśli chodzi o ta nowinkę.Kupiłam w jednym z marketów budowlanych, jeden komplet super rzepów i teraz jest w fazie testów.



Zobaczymy jak wypadną moje testy:) 

Na koniec, chciałam Wam wszystkim ogromnie podziękować, za strasznie miłe komentarze:) Jesteście wspaniałe, nawet nie wiecie jakiego pozytywnego kopa daje czytanie tak miłych słów:) Cieszę się, że mój kredens dalej się Wam podoba :) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :) Ogromnie się cieszę, że powoli, staję się częścią, tej wspaniałej  blogowej rodziny. Ściskam Was mocno :))  Trzymajcie kciuki za moje plany i marzenia:))



13 komentarzy:

  1. Super...Dodatki bardzo ocieplają wnętrze...Ciesz się z każdego drobiazgu...To bardzo ważne w życiu...Pamiętaj, że marzenia się spełniają....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci się uda spełnić te marzenia i plany, które dadzą radość Tobie i Twoim bliskim. Ja wszelkie sklepy że starociami uwielbiam, co zresztą widać po moich postach :). Dodatki wypatrzyłaś świetnie. Pasują bardzo do Twojego domku :). Szkic uroczy:). Uściski kochana ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten, odkryty, niedawno sklep ze starociami, to zbankrutuję:) Jeśli chodzi o twoje zamiłowanie do takich sklepów, to jesteś mistrzynią w znajdowaniu perełek. Pozdrawiam serdecznie i czekam na Twoje krzesełka ;)



      Usuń
  3. Śliczne dodatki, a ceny z Pepco rewelacja, muszę koniecznie zajrzeć, może coś upoluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Pepco, to zawsze warto zajrzeć ;) Cieszę się, że Ci się podobają moje zdobycze. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. och, fajne te dodatki. Ja tez uwielbiam takie zakupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne skarby upolowalas!!! pepco kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, udało mi się upolować fajne rzeczy :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ale fajne rzeczy sobie kupiłaś. 😁
    Ja nie testowałam jeszcze rzepów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne drobiazgi udało Ci się upolować w Pepco :)
    Skarbonka owieczka to prawdziwy słodziak !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń