niedziela, 20 sierpnia 2017

Skarby w kredensie

            Witajcie :) Weekend jak zwykle minął za szybko :( Nie wiem jak to jest, że tydzień ciągnie się niemiłosiernie, a sobota i niedziela mijają tak szybko. W piątek jak zwykle pojechaliśmy do Domku. Spędziliśmy piątkowy wieczór pod gwiazdami, oglądając film w kinie pod chmurką. Nie pamiętam już, kiedy ostatnio, siedziałam, tak beztrosko na kocyku:) Nasz synuś został pod opieką dziadków, wiec mieliśmy pełny relaks:) W sobotę wybraliśmy się nad wodę. Niestety, popołudniowy deszcz zakończył nasz odpoczynek. 
          Po powrocie do Domeczku, w końcu wzięłam się za układanie rzeczy w moim kredensie. Pisałam już, że brakuje mi sporo rzeczy :) Nie spodziewałam się, że mebel ten, jest nie tylko piękny, ale też niezwykle praktyczny. Jego pojemność zadziwia mnie i cieszy jednocześnie. Uwielbiam wszelkiego rodzaju przydasie kuchenno - jadalniane i sądziłam, że mam sporo rzeczy. Po wpakowaniu wszystkiego do kredensu, okazało się, że jest tego niewiele:) Dlatego staram się dzielnie zapełniać mebelek. Kupiłam śliczne miseczki w miętowym kolorze, a teraz czekam na przesyłkę z mojej ulubionej wyspy:) Mój kredens nabiera kolorów, jednak daleko mu do ideału:) Wymarzyłam sobie, że będzie wypełniony pastelowymi naczyniami i tak kiedyś będzie:) Potrzeba na to, sporo czasu i nie oszukujmy się pieniędzy:) Tymczasem prezentuje się tak :)











        Wiecie już, że zbieramy na coś dużego, wiec marzenie o pastelowych naczyniach, kubeczkach, miseczkach itp. odkładam na później. Wychodzę z założenia, że jeśli w życiu jest miłość i zdrowie, to każde marzenie wcześniej, czy później się spełni :)) Tymczasem poluję na kolejne (tanie:)) skarby, które umieszczę w kredensie, na wyprzedażach i w sklepach ze starociami:)). Ostatnio, odkryłam dwa sklepy z angielskimi starociami i jestem nimi oczarowana. Od dawna wzdycham do angielskiej porcelany, oczarowały mnie jej pastelowe kolory. Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się kupić coś pięknego w dobrej cenie:) Pozdrawaim Was serdecznie :))

20 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo młodą osobą, masz dom, a to najważniejsze. Wszystkie dodatki zgromadzisz prędzej lub później, to tylko kwestia czasu i zasobów finansowych.
    Życzę powodzenia w urządzaniu się, kredens jest śliczny.
    Pozdrawiam cię.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, cieszy mnie bardzo ten potencjał kredensowy;) Urządzanie domu, to coś, co sprawia mi ogromną radość:) Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Kredens jest cudny. Nie martw się powolutku go zapełnisz. Akcenty kolorystyczne pięknie wyglądają wewnątrz. U mnie witryna długo miała dużo luzu, teraz muszę kombinować w niej jak w układance żeby wszystko upchnąć. A i tak nie pogardziłabym dodatkowym meblem. Pozdrawiam Cię cieplutko;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdym dodatkowym meblem i ja bym nie pogardzila;) Tak po ciuchutku Ci powiem, że cieszy mnie jego pojemność;) przynajmniej mój kochany mężus nie powie "gdzie to włożysz?";))) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Kiedy się przeprowadziłam do nowego mieszkania i zaczęłam pakować swoje skorupki do kuchennych szafek okazało się, ze również mam tego niewiele. A zawsze sądziłam, że już więcej posiadać nie mogę, bo mam tego za dużo. I to się zgadza. Po prostu więcej szafek mam w kuchni, które są większe i pojemniejsze :)I jakie to miłe uczucie, że tak wszystko ładnie się zmieściło i jest poukładane. Na Ciebie też przyjdzie czas :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje,że jest to fajne uczucie jak wszystko jest ładnie poukładane i cieszy oczka:) Z kuchnią też tak miałam poczatkowo, miejsca było sporo, a teraz robi się ciasno;))Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Kredens super...Pamiętaj że marzenia się spełniają...Skompletujesz sobie wszystko...Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam;) i mam tego przykład widząc mój wymarzony kredens w przyszłej jadalni:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Krades jest uroczy a kolorystyka naczyń, ktøre w nim umieściłam bardzo przyjemna. A marzenia tak jak piszesz z czasem się realizują czego Ci życzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eno już pastele się pojawiają więc jesteś na dobrej drodze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze realizować swoje plany :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Woow.cudo kredens i te przecudne pastelki,wszystko stopniowo nabedziesz,bo o czym bys marzyla?
    to prawda,kosztuje to duzo.ale powolutku i bedzie wszystko czego zapragniesz!
    Kradne Ci ten kredensik kochana,wpatrzylam sie w niego i oczi oderwac nie moge...moj Pan mąz niestety tego stylu nie ogarnia,cholerka a ja jego czasem nie ogarniam.i masz tu babo placek.calusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż, jest pod tym względem cudowny i zawsze godzi się na moje wnętrzarskie wybory :)Cieszę się, że Ci się podoba mój kredensik i życzę powodzenia, w przekonywaniu męża do zakupu takiego mebelka.

      Usuń
  8. Zajrzałam i zostałam zauroczona. Kocham oglądać takie blogi. Doceniam bardzo ludzi, którzy z pasją przemieniają świat wokół siebie. Kredens jest cudny, a jak zobaczyłam go w stanie pierwotnym, to szczęka mi opadła. Potrafisz z grata wyczarować wspaniały mebel. Kredensy są cudowne, właśnie dlatego, że tyle można w nich zmieścić. Dlatego kocham mojego staruszka, choć to tylko kredens z PRLu. Na razie ciesz się z jego przestronności, ani nie zauważysz, kiedy go zapełnisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wzruszyłam się:) Dziękuję, za tak miłe słowa:)Oj muszę przyznać, że wyglądał strasznie, ale ja zawsze miałam bardzo rozwiniętą wyobraźnie :) to, pozwoliło mi zobaczyć kredens, oczami wyobraźni po metamorfozie :)Pozdrawiam

      Usuń
  9. Kamilko spiesze sie powiadomic,ze kredens bedzie stal niebawem w moim mieszkanku.Pan mąż dał sie ublagać
    Kredensik do generalnego odświeżenia.
    Twoj kredensik jest cuuudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowna wiadomość :) Cieszę się, że spełniło się i Twoje marzenie:))) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Kredens est uroczy ale widzę,że jeszcze sporo miejsca do zagospodarowania:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny kredens i wspaniałe jest to, że możesz go dalej wypełniać;) Piękny masz domek i cudownie "go" tworzysz z pasją i miłością. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń