środa, 16 sierpnia 2017

Ewolucja :)

        Witajcie :)) Długi weekend za nami, pogoda znowu nas rozpieszcza:) Pisałam Wam już o odkrytej przeze mnie Wyspie Skarbów. Na wysepkę zaglądam codziennie i gromadzę nowe skarby:) O nich opowiem w kolejnych postach. Dziś chciałam pokazać Wam ewolucję pewnego mebla, który trafił do mnie jakiś czas temu. Chciałam pokazać Wam drogę jaką przebył on, by osiągnąć swój ostateczny kształt. 
       Mebel ten kupiłam ponieważ: był z drewna, w dobrej cenie i blisko. Jednym słowem same plusy:) Sprzedawca cały czas obniżał cenę i jeszcze oferował gratis, musiałam mebel przygarnąć:) Kiedy wypakowałam go z samochodu, zastanawiałam się co z nim zrobić. Planowałam, że będzie stolikiem, ale okazał się za wysoki i nie wyglądał fajnie. Postanowiłam wykorzystać go jako regał na książki. Tak też się stało i przez kilka miesięcy, stał w naszym salonie pełniąc taką funkcję. Wszystko się zmieniło, gdy potrzebowaliśmy szafki pod telewizor, mebelek powędrował na inną ścianę i okazało się, że jest za niski:( Akurat wtedy mój mąż robił stolik i zostały mu kawałeczki tralek, które zagarnęłam i przymocowałam do mebelka. Kolejny etap, to przymocowanie ozdobnej listwy, którą kupiłam dawno temu, oczarowana jej kształtem:) Surowość drewnianej listwy w połączeniu z bielą początkowo bardzo mi odpowiadała, jednak po kilku tygodniach, widok ten zaczął mnie drażnić i zdecydowałam się na malowanie. Takim to sposobem, kilka deseczek stało się dostojną szafką pod telewizor. Myślę, że w takiej formie posłuży nam przez pewien czas, ale wiem, że to nie koniec jej wędrówki po domku:) 
       Tak prezentuje się w swojej najwyższej (obecnie) formie ewolucji:) 




A tak było...







Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze. W świecie, w którym większość deklaruje notoryczny brak czasu, ogromnie cieszy fakt, że ktoś znajduje chwilę, by się zatrzymać, przeczytać i jeszcze napisać kilka słów:) Naprawdę, Wasze komentarze dają mi pozytywnego kopa do dalszych poczynań domowych:)


4 komentarze:

  1. Szafeczka świetna. Pięknie wygląda na tle błękitnej ściany. Dzięki nóżkom jest lżejsza wizualnie. Ewolucja bardzo na plus Kamilko. Ściskam ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super metamorfoza...Mała zmiana a ile radości...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta metamorfoza świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń