sobota, 6 stycznia 2018

Sezon na serducho

      Serducho, serce, serduszko:) Już za kilka dni odbędzie się najwspanialsza akcja związana z serduszkiem. Na ulicę miast, miasteczek i wsi wyjdą wolontariusze i będą grać, z najwspanialszą orkiestrą świata , której dyrygentem jest Pan Jurek Owsiak. Mam nadzieję, że tak jak ja będziecie uczestniczyć w kolejnym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. 
    W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam, że motyw serca opanował też moje wnętrze: ) Kupiłam i odmalowalam mebelek w kształcie serca. Mebelek był "miłością od pierwszego wejrzenia" ( jak, to z sercem bywa). Nie przeszkadzał mi nawet jego potworny kolor. Kiedy do mnie dotarł zabrałam się za jego malowanie, a wtedy, to zaczęły się schody. Pierwotny kolor nie dawał za wygraną i ciągle przechodził przez kolejne warstwy białej farby. Efekt, który mnie zadowolił osiągnęłam po 5 warstwach białej farby. 
    Efekt końcowy 



    W czasie pracy





        Moje serducho okazało się twardym zawodnikiem ,nieskorym do współpracy: ) Mam nadzieję, że Wasze serduszka Kochani są inne ;) i za kilka dni pokażcie ich moc :)) Pozdrawiam Was serdecznie dziękuję za odwiedziny, komentarze i e-maile. Jesteście wspaniali, dajecie siłę, motywację i wiele radości. Dzieki Wam mam ogromną chęć na dalsze poczynania domowe. Buziaki ;) 

11 komentarzy:

  1. Witaj. Półeczka cudowna, jeszcze nigdy takiej nie widziałam. Po twoich zmaganiach wygląda o niebo lepiej. Orkiestrę oczywiście że będę wspierać😊 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. No dala Ci nieźle w kość, ale efekt końcowy super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy świetny, a w kwestii WOŚP zgadzam się z Tobą w 100% Buziaki ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce jest naprawdę super. Dało Ci trochę do wiwatu, ale warto było. Będzie się świetnie prezentować na ścianie wypełnione bibelotami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Zdolna kobieto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Półeczka serduszko prześliczna. Oczywiście jak co roku wspomagamy Orkiestrę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale mnie nie dziwi twoja miłość od pierwszego wejrzenia. Super. U mnie serca pojawiają się w domu w lutym.
    Pozdrowionka noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne - jestem absolutnie zakochana w nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię serca przez cały rok, nie tylko na Walentynki :)
    Twoje jest cudowne, a efekt końcowy the best !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne. A co w nim umieścisz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta półeczka jest niesamowicie urocza. Potencjał był widoczny już w ciemnym kolorze, ale w bieli jest zachwycająca :).

    OdpowiedzUsuń