wtorek, 2 stycznia 2018

Nowy Rok i pierwsza nowość

     Witajcie w Nowym Roku :) Kochani chciałam życzyć Wam, aby ten Nowy Rok przyniósł Wam wiele szczęścia, aby każdy z Was 31.12.2018 stwierdził, że przeżył cudowny, pełny miłości i spokoju rok. Życzę Wam zdrowia, bo to ono jest najważniejsze. Niech wasze marzenia się spełniają, a Wasze głowy będą kreatywne:) Uściski i buziaki ;) 
    Dziś pokaże Wam efekt mojej przedświątecznej pracy. W moje łapki wpadło krzesełko, które na zdjęciu wyglądało strasznie, a w rzeczywistości koszmarnie:) Mnie oczarował kształt mebelka i nie zraziła mnie jego tkanina obiciowa. Kiedy wyjęłam je z paczki od razu musiałam zerwać obicie :) Nie mogłam na nie patrzeć, nie wiem kto wybierał to obicie :)
   Krzesełko zostało wyszlifowane, pomalowane i otrzymało nowe ubranko. Pierwszy raz w życiu byłam tapicerem :) Musicie wybaczyć niedociągnięcia :) Mebelek przypadł do gustu Naszym świątecznym gościom. Sama też używałam go jako podnóża czytając książkę :) 
Tak wygląda na dalonach :)




W czasie renowacji



A tak wyglądało, gdy zobaczyłam je w sklepie :) 


     Mam nadzieję, że w tym roku będę częściej zaglądać na bloga i posty będą pojawiały się częściej. W głowie mam wiele pomysłów, a w moim garażu jest sporo mebli do odnowienia. Mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać. Zapraszam serdecznie do Nas :) Buziaki i uściski przesyłam :))

13 komentarzy:

  1. Oczywiście że będę do ciebie zaglądać, piękne rzeczy tworzysz, a podnóżek wyszedł idealny. Gratuluję i życzę również w Nowym Roku zdrowia, dużo radości i spełnienia marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zmiana! Wpadac bede to masz jak w banku.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na ten Rok! Spelniaj swoje marzenia, realizuj cele.

    Metamorfoza wyszła super! Bardzo ładny dywan :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mebelek nie do poznania:))śliczny klimat tworzysz w swoim domu:)))Pozdrawiam i również pomyślnego roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Debiut tapicerski bardzo udany.
    Dziękuję za życzenia i również życzę, żeby ten Nowy Rok przyniósł Ci tylko dobre, słoneczne dni, wiele inspiracji, pomysłowości i wytrwałości, a przede wszystkim zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Powstało cudeńko.
    Wszystkiego naj... w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest Twój domek, a świąteczne dekoracje i prezenty to szczególnie podkreśliły! Życzę Ci szczęścia, zdrówka, spokoju na cały rok;) oraz by to, co tworzysz przynosiło satysfakcję i radość;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Taborecik wyszedł extra,zdecydowanie moje klimaty.Więc podziwiam........ Duzo szczescia i zdrówka w Nowym Roku zyczę i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No efekt WOW!! Niesamowite!! Jest ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały taboret, piękna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki taborecik na przedpokój. Muszę rozejrzeć się na giełdzie staroci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam też taki taborecik - ale jakoś nie mogę się do niego zebrać... Może jednak to zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia :*. A wracając do krzesełka,to o jakich niedociągnieciach piszesz? Jest fantastyczne :).

    OdpowiedzUsuń