środa, 27 grudnia 2017

Świąteczne wspomnienia

        Witajcie :) Chciałam serdecznie podziękować za świąteczne życzenia, które od Was otrzymałam:) Ściskam WAS mocno :)) Święta minęły zdecydowanie za szybko :) Dziś wróciliśmy i zaczynamy wdrażać się w poświąteczne życie. Tegoroczne święta, upłynęły w cudownej atmosferze :) Nie pamiętam już, kiedy ostatnio, tylu gości odwiedziło nasz domek :) Było fantastycznie, jedzonka wystarczyło :) Przygotowałam tyle, że nakarmiłabym oddział wojska :) Został mi kawałek ciasta do jutrzejszej porannej kawki :))
      Jeszcze przed świętami, zrobiłam kilka dekoracji, które cieszyły nasze oczka w czasie tych magicznych dni. Nie zdążyłam jednak ich pokazać z racji braku czasu. Dziś zaproszę Was na spacer po świątecznym domku i oglądanie. Zanim zaczniecie oglądanie, chciałam powiedzieć , że mój plan pt. "Operacja święta" jest czymś, co zagości w moim życiu już na stałe. Każde święta, będę  przygotowywała zgodnie z tym harmonogramem. Zrobienie dokładnego planu zaoszczędziło mi niepotrzebnych nerwów i biegania. Pozwolił mi, za to, w pełni poczuć magię świąt i cieszyć się nimi w pełni. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić mój system. 
     W święta nasz Domeczek odwiedził miły, starszy, siwy Pan :) i zostawił pod choinką mnóstwo prezentów. Jeśli chodzi o mnie, to Mikołaj sprawił mi prezenty, które mnie zachwyciły:) Moje wszystkie prezenty pokażę w kolejnych postach:) Tymczasem zapraszam na oglądanie jednego z nich :) Był to największy pakunek i zawierał cudowny, mięciutki dywan :)






Na zakończenie rzeczy, które uszyłam w ostatnim momencie. Były, to rękawiczki  na sztućce i aniołek, który ozdobił czubek choinki. 






Nie mogę też, nie pokazać z bliska cudownych choinek, które zrobił dla mnie mój mężuś :)



Mój dzisiejszy post jest troszkę chaotyczny , ale musicie wybaczyć, w mojej głowie są jeszcze święta:)) Pozdrawiam i zmykam :)

11 komentarzy:

  1. To prawda świąteczny czas mija za szybko. Dekoracje piękne, a te zrobione własnoręcznie albo przez kogoś bliskiego cieszą najbardziej. Pozdrawiam i wyczekuję kolejnych prezentowych wpisów No i oczywiście twojego świątecznego planu.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój świąteczny plan w całości w poscie " projekt święta" Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piekne dekoracje,a dywan...miooodzio! Super sie wpasowal w salon.
    Swieta, Swieta i po...nam tez sie bardzo udaly,ciasta jeszcze zostalo,choc resztki.jedzenia tez,choc nic nie wyrzucalismy.salatki poszly b.szybko a bigos,pieczone miesa maja sie jeszcze dobrze.
    Juz dumam menu na wieczor sylwestrowy...pozdrawiam serdecznir.Lusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mnie mój nowy dywan też zachwycił, Mikołaj się spisał ;)

      Usuń
  3. Dywan rzeczywiście piękny. Choinki cudne.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny masz dywan :) Pasuje do ścian i całego wnętrza. Pasowałby również do mojego salonu :)) Piękna choinka :)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mikołaj musiał miał mnie długo obserwować i wiedział, że taki chciałam:)

      Usuń
  5. Piekna choinka! Moja mama ma podobny dywan jestem nimi zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkową jego zaletą jest, to, że jest mieciutki. Jest, to mila odmiana po tym dywanie, ktory miałam w salonie.

      Usuń
  6. Pięknie było u Was na święta. Dywan jest świetny. Idealnie się wpasował w Twoją stylistykę :).

    OdpowiedzUsuń