czwartek, 14 grudnia 2017

Domowe ognisko :)

        Witajcie:) Tytułowe ognisko, nie jest takim prawdziwym ogniskiem :), nie jest też poczuciem ciepła, miłości i wspólnoty. Nasze ognisko, jest nowiutkim pachnącym kominkiem :)
        Zdecydowaliśmy się ( a właściwie, ja zapragnęłam kupić, mężuś zgodził się ze mną:)) na zakup biokominka. Kilka lat temu, myśleliśmy już, o takim rozwiązaniu kominkowym, do miejsca,  gdzie mieszkamy. Zrezygnowaliśmy z tego pomysłu z uwagi na obecność dziecka. W jednym z postów pokazywałam  nasz elektryczny kominek i obudowę, którą zrobiliśmy. Z perspektywy czasu, elektryczny kominek, nie okazał się dobrym pomysłem :( Licznik prądowy pędzi ja szalony, a brak obcowania z żywym ogniem, też nam doskwierał. Teraz, kiedy nasze dziecko podrosło i wie, że ogień parzy, podjęliśmy decyzję o zakupie biokominka. Polecam takie rozwiązanie, jest w miarę tanie, ogień jest prawdziwy i nawet daje ciepełko :) Jeśli chodzi o mnie jestem zachwycona. Wkład kominkowy i paliwo kupiliśmy w jednym z supermarketów. Pozostało tylko zrobienie obudowy. Zaopatrzyliśmy się w  deski, wkręty, kątowniki , gwoździe , listwy ozdobne i zaczęły się prace konstrukcyjne  Moja rola ograniczyła się do określenia wymiarów obudowy  i trzymania desek podczas skręcania :) Resztę zrobił mój mężuś :) Początkowo myślałam, że kominek będzie gotowy w styczniu, nawet nie przypuszczałam, że mąż tak szybko się z tym upora. Już od dwóch weekendów piję wieczorną herbatkę  w blasku kominka :) Mam też na czym zawiesić skarpety, które uszyłam i najważniejsze Mikołaj będzie miał jak do nas wejść :) Ostatnio biedny przeciskał się kratką wentylacyjną :) Ustawienie nowego" mebelka" wymusiło malutkie przemeblowanie. Myślę, że nasz salon wygląda teraz lepiej :)







Prace konstrukcyjne 




   Pozdrawiam i zmykam lukrować domki :)

9 komentarzy:

  1. Wspanialy,swojà uroda podkreslil swiateczny klimat.doprawdy cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominek to zawsze dobry sposób na uzyskanie niepowtarzalnej atmosfery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pomysł. Na pewno teraz przebywanie w salonie nabrało zupełnie nowego wymiaru. Życzę Wam wielu pięknych chwil spędzonych przy migocącym ogniu :). Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kominek dodaje uroku i tworzy niepowtarzalny klimat :) Drewniana obudowa wygląda pięknie :)
    Pozdrawiam ciepło i weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatycznie wygląda, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kominki!! Sama kiedyś myślałam o instalacji takiego ale jakiś brak miejsca:( Twoja realizacja jest na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  7. o WOW fajny pomysł an kominek - wygląda rewelacyjnie - nie wiedziałam że tak prosto można go zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetny pomysł z tym kominkiem, gdybym nie miała normalnego na pewno bym chcciała taki...pozdrawiam świątecznie i noworocznie<)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzałam, żeby złożyć Ci życzenia świąteczne i oniemiałam na widok tego pomysłowego kominka :)) Super pomysł, efekt naprawdę profesjonalny :)
    Ale wracając do życzeń - zdrowia, uśmiechu, radości, ciepła i bliskości najważniejszych dla Ciebie osób na nadchodzące wielkim krokiem Święta :))
    Beata

    OdpowiedzUsuń