poniedziałek, 11 grudnia 2017

Świąteczne wianki

      Witajcie :) Pogoda za oknem wcale nie wskazuje, że zbliżają się święta. Mimo to przygotowania idą pełną parą. W Domeczku powstało kilka nowości (znowu jestem cała w farbie :)) 
      Dziś wpadam na chwilkę, aby pokazać Wam, moje świąteczne wianki. Uszyłam dwa, jeden jest bardziej stonowany, a drugi, to czyste szaleństwo i wariacja na temat świąt :)) 









Tak powstawały 






A tak wyglądał mój zeszłoroczny wianek 


Zmykam pracować :) Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Zarówno ten zeszłoroczny jak i te tegoroczne są przepiekne i mega pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)) Pierwszy bardzo mi się podoba, a ten drugi jest idealny do pokoju dziecięcego :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje.
    Pozdrawiam przedświąteczne 🎅

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi wianek sprawi radość każdemu maluchowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy wianek jest przepiękny :) Musze chyba tez o takim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie! Ten z klebkow welny genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne wianki. Jesteś niesamowicie pomysłowa. Twoja kreatywność nie przestaje zaskakiwać. Drugi wianek jest wręcz innowacyjny. Buziaki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:) Wasze komentarze powodują, że mam jeszcze wiecej zapału do dalszych prac. Ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń