niedziela, 3 grudnia 2017

Renifery

        Witajcie :) Grudzień zagościł w naszych kalendarzach i od razu zapewnił nam śnieg. Mam nadzieję, że "biała pierzynka", która przykryła świat, pozostanie z nami do świąt. Dziś zaczął się Adwent, nasz kalendarzowy renifer, przyniósł w worku akcesoria do pieczenia pierników. Od jutra startujemy z pieczeniem pierniczków, domków i ich lukrowaniem. 
       W Domku zaszły malutkie zmiany, ale o tym w innym razem. Od kilku dni, realizuję jedno z moich grudniowych zadań, a jest nim uszycie renifera.  Stworzyłam własny wykrój i tak wciągnęło mnie szycie, że powstało kilka reniferów :) Moje renifery ozdobią nasz Domek i domy naszych znajomych :)  













W Domku powoli wprowadzam świąteczne ozdoby. Uszyłam poszewki na poduszki. Ograniczam się jeszcze, bo uważam, że jest troszeczkę za wcześnie. Poszaleje z ubieraniem i dekorowaniem domku w weekend :) 







      Mam nadzieję, że starczy mi czasu na zrealizowanie wszystkich grudniowych założeń. Trzymajcie kciuki :) Ściskam i pozdrawiam cieplutko :))

17 komentarzy:

  1. Obłędne są te renifery i jakie mają super wdzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są zarąbiste, wybacz wyrażenie. Kradnę tego w ogrodniczkach i koniec. Patrząc na Twoje szyjątka ciężko uwierzyć, że przygodę z maszyną do szycia niedawno rozpoczęłaś. Mnostwo uścisków i dobrej energii Ci wysyłam :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne!!! No mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są Twoje renifery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaki :) Dodały świątecznego i zimowego uroku Twoim wnętrzom.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje zręczne rączki :)
    Renifery urocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely decor!!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe renifery!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne renifery! Taki śliczny, własnoręcznie zrobiony prezent jest wspaniały. Masz niesamowity talent! U mnie też sporo śniegu, piękny prawie świąteczny klimat za oknem. Pozdrawiam serdecznie i radosnego czasu adwentu Wam życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama zrobiłaś takie cudeńka? :) coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne renifery, Pani i Pani...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super reniferki! Poduszki też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniferki fantastyczne co jeden to ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję serdecznie za tyle miłych słów. Powiem nieskromnie wyszły mi te reniferki ;)) Usciski i pozdrowienia przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent o robótek ręcznych.

    OdpowiedzUsuń