poniedziałek, 15 stycznia 2018

Stoliczek

    Witajcie w ten mroźny dzień: ) Dziś kolejny post mebelkowy. Ostatnio kupiłam kilka mebli do odnowienia. Myślałam, że praca nad nimi pójdzie szybko, ale po drodze trafiło się kilka opóźniaczy :) Święta, Nowy Rok, itp. Teraz zaatakował mróz i zniechęcił mnie, do długiego przebywania w garażu: )
    Zdążyłam jedynie odnowić malutki stoliczek, który stanął tymczasowo w naszej sypialni. Miałam już dość odkładania wszystkiego na podłogę, a mebelek sprawdza się jako stolik nocny.  Stolik, zanim został odnowiony, był w strasznym stanie. Nogi odpadły, a blat ledwo się trzymał. Przed szlifowaniem, mebelek został całkowicie rozłożony, a potem od nowa klejony. Potem przyszedł czas na farbę. Mebelek po tych zabiegach stał się jednym z moich ulubionych, a jego wielkość sprawia, że można z nim wędrować po domku i zawsze znajdzie się miejsce, gdzie będzie cieszył oko. 


 A tak wyglądał

      Mam nadzieję, że znajdę czas na odnowienie kolejnych mebli, bo ciągle przybywa mi nowości i nie mogę się doczekać, kiedy dostaną "nowe ubranka" ;) Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Piękny i stylowy stolik, po metamorfozie zyskał drugie lepsze życie :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilko, gdzie Ty takie wspaniałe mebelki wynajdujesz? A potem przerabiasz w prawdziwe perełki!!! Podziwiam i zachwycam się wszystkim co tworzysz;) Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny stolik jesteś mistrzynią albo jakieś czry

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie. Ja już obmyślam mu następne formy zastosowań np. jako kwietnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ....Mała rzecz a cieszy...Ja też mam trochę zaległości w odnawianiu mebli...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mały stoliczek zawsze się przyda, no i wszędzie się zmieści. W nowej szacie wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały moja mama ma prawie identyczny tylko taki niski jak barek, też został pomalowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam coś posobnego - właśnie się zastanawiam nad kolorem - biały też wchodzi w grę - może coś poradzisz mi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zastanawiam się nad zmianą koloru:) Kupiłam farbę w cudownym pastelowym błękicie:) Tego typu mebelki mają swój urok i w pastelowych kolorach wyglądają cudnie. Mam nadzieję, że będziesz miała na tyle odwagi, by zdecydować się na kolor. Pozdrawiam

      Usuń