poniedziałek, 19 lutego 2018

Kolejna metamorfoza

    Witajcie. Dziś  post poświęcony metamorfozie kolejnych mebli.
    Przed światami kupiłam dwie sosnowe szafeczki. Mebelki dzielnie czekały na odnowienie :) Święta,  czas chorobowy, a potem remont sprawiły,  że praca nad nimi się przyciągnęła. Poprzedni tydzień spędziłam na sprzątania po zakończonym remremoncie.  W międzyczasie szlifowałam i malowałam: ) To efekt mojej pracy :)





 Uroczy stojak na telefon kupiony na starociach.


Nad łóżkiem lampka od Moniki
Tak wyglądały





      Na odnowienie czekają kolejne mebelki :) Pozdrawiam Was Kochani serdecznie. Dziękuję za wszystkie komentarze i ściskam mocno :)

16 komentarzy:

  1. Jejku jak ślicznie ci to wyszło, zdolna jesteś niesamowicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły wam piękne nocne szafeczki :) Pomysł z błękitnymi gałkami super ! Porcelanowy piesio również zwrócił moją uwagę :)) Masz piękne kolory w sypialni.
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda ta para szafeczek. Nie są jednakowe, a nikt by nie powiedział, że to nie komplet. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna metamorfoza ;) Jaka farba byly malowane ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tchnęłaś w nie drugie życie:-)))
    Pięknie:-))
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie sosnowe mebelki to bardzo wdzięczny obiekt do działania. Efekt Twojej pracy jest fantastyczny, szafeczki zyskały nowe życie i jeszcze wiele lat posłużą i będą cieszyć oko:) Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje udanej metamorfozy. Z pewnością trzeba było się natrudzić, ale szafki wyglądają bardzo nowocześnie i sprawiają, że wnętrze jest przytulne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, kolejna wspaniała i niezwykle udana metamorfoza mebli w Twoim wykonaniu;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, szafki komponują się teraz idealnie z wnętrzem.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna metamorfoza, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna metamorfoza szafeczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna metamorfoza mebelków! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna!
    Brawo!
    W bieli to od razu jakoś lepiej wgląda! Nie??? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie je odmieniłaś. Niebieskie gałki przyciągają wzrok :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń