niedziela, 4 lutego 2018

Moje skarby

     Witajcie :) Zawitała do nas zima. Za oknem biało i w naszym Domku też: ( Wszechobecny remontowy kurz jest wszedzie, wszystko pokrywa nasz prywatny "domowy śnieg:)" Już nie mogę doczekać się sprzatania ;) Dziś jednak chciałam pokazać Wam kilka wywyszperanych skarbów: )
     Jak już pisałam,  czesto kupuję rzeczy w sklepach ze statociami i na targach. Jeśli chodzi o targi uwielbiam ich atmosferę :) Nigdy nie wiadomo, co człowiek wygrzebie:) Moje ostatnie znaleziska:)















   

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjne znaleziska! Szczególnie dzbanek mi się spodobał! :) Takie małe formy na tarty też kupiłam na naszym lokalnym targu staroci :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten dreszczyk emocji:) nigdy nie wiadomo, co człowiek wygrzebie:)

      Usuń
  2. Cudeńka i pewnie kupione za grosze. Ja nie cierpię remontowego kurzu, wchodzi wszędzie i zostaje na długo po. Życzę ci szybkiego sprzątania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe skarby, pięknie udekorują Twój dom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kilka z nich czeka jeszcze na malowanie, a wtedy je pokaże:)

      Usuń
  4. Patrycja dziś ubolewała, że zawsze jak jest śnieg ona jest chora ;( rozłożyło nas niestety obie ;( lustro jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. supr znaleziska ja uwielbiam buszowac po sh w poszukiwaniu skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe skarby wyszperałaś! Takie lusterko to moje marzenie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupno takiego lusterka było też moim marzeniem. W takim lustrze nawet po nieprzespanej nocy człowiek wygląda bajecznie ;)

      Usuń
  7. Cudowne skarby kupiłaś.Sama często chodzę i kupuje takie drobiazgi.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko jest swietne!
    Ja tez lubie wygrzebywac"pozdrawiam i czekamy na fotki po remoncie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne znaleziska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lusterko cudowne!
    Pozdrawiam :)
    https://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo fajnych skarbów ! Większą i ja bym przygarnęła :) Bardzo lubię tego typu znaleziska :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe rzeczy będzie siedziało..:)

    OdpowiedzUsuń