wtorek, 27 lutego 2018

Skrzynia na skarby

   Witajcie. Zima wróciła i pokazała, co potrafi. U Was też tak zimno? Osobiście mam już dość zimy i czekam na wiosnę. Nie wiem, czy to wpływ pogody za oknem, czy zimowe przesilenie, ale odczuwam spadek formy. Chcę już słońca i ciepła.  Marzę o dlugich ciepłych wieczorach. Już nie mogę się doczekać pierwszych wiosennych prac w ogrodzie:)
   Przejdę już do tematu postu i skończę narzekanie :) Pokazywałam Wam ostatnio rzeczy, które udało mi się kupić na starociach i obiecałam, że zobaczycie je po metamorfozach. Ostatnio były szafeczki nocne, a dziś przyszedł czas na pokazanie skrzyni. Skrzynię kupiłam z myślą o przechowywaniu klocków LEGO. Nasz syn ma ich bardzo dużo i trzymanie ich w oryginalnych pudełkach sprawiło , że regał w pokoju zaczął przypominać sklepowy. Kiedy dziecko nasze wyraziło chęć trzymania swoich skarbów w skrzyni, zaczęły się jej poszukiwania. Jak już wiecie u mnie poszukiwanie odpowiedniego mebelka może trwać długo: ) W tym przypadku, skrzynię udało mi się kupić w ciągu miesiąca.  Cena skrzyni 35 zł.  Wykonana z drewna sosnowego. Była w tak dobrym stanie, że nie wymagała malowania. No ale..... Jak się baba uprze, że trzeba malować,  to trzeba :) Kupiłam farbe w cudownym błękitnym kolorze i zaczęłam pracę nad mebelkiem.

Efekt końcowy



W czasie pracy


     Mam nadzieję , że udało się Wam dotrwać do końca mojego długiego wpisu :) Kochani w tym miejscu chciałam Wam serdecznie podziękować za miłe komentarze, które pojawiły się pod ostatnim postem. Cieszę się,  że moja praca Wam się podoba :) Sprawiacie mi ogromną radość tym, że zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza. Ściskam Was mocno i zabieram się za dalsze poczynania domowe ;)

15 komentarzy:

  1. Oj taka skrzynia przydałaby się każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzynia też chętnie taką bym przygarnęła. Ja zimą jeszcze się cieszę choć o ogrodzie już też rozmyślam. Pozdrawiam i czekam na następne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna skrzynia, w prostocie tkwi jej urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszelkie skrzynie duże i małe, u siebie mam dużą na pościel, a dokładniej na merynosy, które dostaliśmy z mężem w prezencie ślubnym :). Twoja skrzynia prezentuje się super !
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie pomalowałaś skrzynię, z pewnością synek będzie zadowolony.
    A moja skrzynia czeka na lepsze czasy, a bardzo by mi się teraz w sypialni przydała na ciepłe kocyki. Sprawdziłam termometr, mamy -12. Brrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała skrzynia będzie służyć i zdobić pokój małego chłopca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna skrzynia, skryje pewnie wiele skarbów małego odkrywcy;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Super skrzynia,mojemu synkowi musze tez taką sprawić.
    Widzę,że błękit to Twój kolorek",śliczne wszystko! Pozdrawiam serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena super, a skrzynia piękna i ogromna. Świetny zakup i metamorfoza. Też pewnie bym ją pomalowała:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam cię bardzo serdecznie w ten zimny czas przepiękna skrzynia sama bym u siebie taką widziała choć o ile mnie pamięć nie myli to na strychu mam dwie takie ogromne drewniane skrzynie wyglądają przepięknie aż muszę iść sprawdzić czy czasem nikt ich jeszcze nie wyniósł do spalenia ha ha ha a skrzynię naprawdę Były przepiękne w takim zamkowym właśnie stylu staromodnym . Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOOOWW extra. Zazdroszczę, skrzynia jest mega. A na klocki lego idealna. U moich chłopaków w pokoju "rządzą lego". Od teraz szukam takiej skrzyni. Kradnę Twój pomysł:):) Inspirujesz mnie:) Pozdrawiam ciepło. Ps. Mnie również wykańcza ta zima i te mrozy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny błękitny kolorek skrzyni! Gdzie to nasze błękitne wiosenne niebo? Ciągle zimno i pochmurno :( Ładna skrzynia i chyba mi też by się taka przydała do przechowywania różnych rzeczy. Cena też przystępna, a skrzynia niczego sobie duuuuuża :)

    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie gdzie stworzyłam kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami! Do środka dodałam suszonych płatków róż :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama szukam takiej skrzyni, ale ceny są dużo wyższe niż ta, którą Ty zapłaciłaś. Wygląda świetnie i na pewno długo Wam posłuży :). Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja dawno nic nie zmalowałam:))aż mi się zachciało...skrzynia ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną skrzynię upolowałaś i to w takiej cenie! W bieli jej zdecydowanie do twarzy :)
    Klocki Lego to również moja zmora - wykorzystuję plastikowe i tekturowe pudełka, ale wygląda to fatalnie. Szkoda, że już nie mam miejsca w domu na taką fajną skrzynię jak Twoja ;)

    OdpowiedzUsuń