wtorek, 10 kwietnia 2018

Szafka na klucze

       Witajcie:) Pogoda za oknem piękna :) Wiosna nadeszła jest pięknie.  
      Dziś pokaże Wam moją kolejną zdobycz:) Podczas jednego z wypadów na giełdę staroci, wygrzebałam nową szafkę na klucze. Pomalowałam ją i dodałam drewniane serduszko. Szafeczka nabrała kolorów i zyskała na urodzie:) Teraz czeka na swoje miejsce. Może dość długo czekać,  bo nic nie zajmuje tak wiele czasu jak wbicie gwoździa do ściany ;)

 Tak wyglądała

         

      
        W weekend szalałam w ogrodzie :) Kupiłam kilka nowych krzaków, bylin i kwiatów . Powstała różna rabata :) Mam nadzieję,  że roślinki się przyjmą. A jak Wasze prace balkonowo-ogrodowe? Pozdrawiam serdecznie

13 komentarzy:

  1. Śliczna szafeczka, w Twoich rękach zyskała na wyglądzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki :))Pomysł z serduszkiem super :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet szafka na klucze z Kopciuszka może stać się królewną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafka urocza. Metamorfoza bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Bardzo w moim stylu ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. SZfka taka eteryczna bym powiedziałą, a faktycznie wbicie gwoździa trwa nieraz wieki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana zdecydowanie na plus. Teraz idealnie będzie pasowała do Waszego domku. Pozdrawiam Cię :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Metamorfoza jak zawsze bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze zawsze wszystkim zazdroszczę tych targów staroci! Ja u siebie takiej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazdroszczę. Takie buszowanie wśród tylu perełek :)

      Usuń
  10. Czarujesz! Wyszlo genialnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń