niedziela, 1 kwietnia 2018

Wielkanocny stół

  Witajcie w świąteczny poranek :) Nadeszły święta. Myślałam, że w tym roku nie dam rady wykonać wszystkiego, co zaplanowałam, ale udało się: ) Ciasta popieczone, sałatki zrobione, w domu posprzątane . Czekamy na gości: )
   W naszym domku w grudniu pojawił się stół, ale dopiero niedawno znalazłam czas, by go odnowić .Stół zyskał nowe kolorki i teraz ,po raz kolejny, razem z rodziną będziemy przy nim świętować: ) Podczas poprzednich świąt wszyscy twierdzili, że stół nie wymaga renowacji, ale ja chciałam,  by miał białe nogi.




Tak wyglądał

Zapraszam na kawę i spacer po naszym świątecznym domku
















Buziaki zmykam świętować: )

8 komentarzy:

  1. Stół po renowacji wygląda świetnie. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stół wygląda teraz o niebo lepiej :)Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wygląda ciekawiej. U mnie też wylądował stół z dębowym blatem i miętowymi nogami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stół zdecydowanie zyskał na wyglądzie. Śliczne dekoracje. Życzę pomyślności na nadchodzące dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stół, a po metamorfozie tylko zyskał !
    Pozdrawiam poświątecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie uroczy.
    Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stół dobrze, że blat został drewniany wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń