poniedziałek, 9 września 2019

Wrzesień

     Witajcie wrześniowo :) Wakacje dobiegły końca: ( Przed nami kolejny rok szkolny. Jestem dumną mamą pierwszaka:) W naszym domu sporo zmian. Dużo się działo przez ostatni miesiąc, dlatego tak mało było mnie na blogu. Mam nadzieję,  że teraz będę częściej zaglądać: ) 
     W dzisiejszym poście pokazuję kolejną staruszkę,  która trafiła do naszego domku :)  Szafeczka jest urocza i od kiedy ją zobaczyłam wiedziałam,  że muszę ją mieć ;) Mebelek trafi do naszej przyszłej łazienki,  która została już urządzona w mojej głowie:)
Renowacja mebelka zajęła nam sporo czasu. W czasie prac zmieniła się też koncepcja ostatecznego jej wyglądu.  Co będę dalej opowiadać zapraszam do oglądania ;)







Tak wyglądała 



            Mam nadzieję,  że szafeczka też skradla Wasze serca ;) Tymczasem zapraszam na konto poczynań domowych na Facebook,u i Instagramie :) 

12 komentarzy:

  1. Oj, skradła, skradła. Jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA!! Skradła! <3
    Zrobiłaś perełkę prawdziwą!! Gratuluję.
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna perełka u Ciebie ! Jestem zachwycona tą metamorfozą i efektem końcowym.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie zrobiłaś tą szafkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mebel! Ja bym przygarnęła go w pierwotnym wydaniu ;0 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy mebelek:-))) Idealny do łazienki:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana metamorfoza. Szafka wygląda dużo lepiej w białym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać takie wątki! miło spędzam czas na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. mnóstwo inspiracji na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń