poniedziałek, 25 czerwca 2018

Nowy mebel

      Witajcie:) Nadeszło lato, a z nim deszczowa pogoda. Mam nadzieję,  że niedługo wrócą wysokie temperatury, bo basen czeka :)
     Weekend spędziłam w garażu,  gdzie szlifowałam  i malowałam moje nowe zdobycze ;) Dzisiaj pokaże Wam, jedyny mebelek jaki udało mi się skończyć.  Jest to podnóżek, który kupiłam w slepie ze starociami. Mebelek trafił do naszego salonu, gdzie zastąpił taboret, który pełnił rolę podnóżka. Zanim stanął w salonie przeszedł metamorfozę.  Jego stary materiał obiciowy został zdjęty,  następnie drewniane elementy zostały oszlifowane i pomalowane. Ostatni etap, to tapicerowanie (jak, to poważnie brzmi;)) i mebelek gotowy.






Tak wyglądał


        Mam nadzieję,  że podnóżek Wam się podoba i z chęcią zobaczycie kolejne meble, które poddam metamorfozie:) Następne  tygodnie będą dość ciężkie, czeka nas poważny remont na odległość. Mam nadzieję,  że wszystko się uda, trzymajcie kciuki za nasze poczynania domowe :)

11 komentarzy:

  1. Super podnóżek, a w zestawie z fotelem marzenie. Czekam na kolejne metamorfozy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w remontowych rewolucjach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana metamorfoza podnóżka. Jestem ciekawa kolejnych zmian. Cierpliwości i wytrwałości przy remoncie.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takich zręcznych rączek. A chciałabym mieć taki talent:0
    pozdrawiam i dziękuję za komplement o moich przepisach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, też kocham sklepy ze starociami i zazdroszczę talentu☺

    OdpowiedzUsuń
  5. O też taki kiedyś przerobiłam. Zmiana w Twoim przypadku bardzo udana.
    Pozdrawiam wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzymam kciuki i liczę na relacje z remontu. Podnóżek, niby taki mały mebelek, a jak cieszy. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy. Wygląda o niebo lepiej niż pierwotnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam coś podobnego w domu - ale się jeszcze za to nie wzięłam - jakoś nie mam pomysłu a boje się że mi się nie uda odnowić ich ( bo to dwa podnóżki) ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podnóżek jest świetny i bardzo wpasowany w klimat:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wpasował się do salonu! Bardzo ładny dywan :)

    OdpowiedzUsuń