poniedziałek, 11 czerwca 2018

W ogrodzie

    Witajcie :) Dawno mnie tu nie było.  Czas tak szybko płynie:) Jeszcze chwila i będziemy mieli lato. Ostatnie tygodnie (właściwie weekendy) spędziłam na pracach w ogrodzie i malowaniu kolejnych mebli :) W naszym ogrodzie pojawiła się huśtawka, która została zrobiona przez mojego niezastąpionego męża i pomysłowego tatę: ) 
    W majowy weekend Panowie przygotowali potrzebne materiały,  a potem skręcili takie cudo :) 






Do wykonania huśtawki wykorzystaliśmy sosnowe stemple, które kupiliśmy w tartaku. Na koniec, zostało dla mnie malowanie i już można się relaksować: ) 

     Po raz kolejny do malowania użyłam białej farby, która jest przeznaczona do malowania rzeczy na zewnątrz. Biały kolor sprawia, że ogród staje się sielski, a rośliny wyglądają cudownie na jego tle. Biel idealnie sprawdza się na moich kwietnikach z palet. 
Tyle na dzisiaj  ;) Obiecuje , że teraz będzie mnie więcej na blogu. Mam sporo do pokazania ;) Tymczasem zapraszam na spacer po moim wiosennym ogrodzie :) 
















13 komentarzy:

  1. Ślicznie. Masz rację biały kolor pięknie wygląda w ogrodzie, panowie cudną huśtawkę zbudowali. Najbardziej zauroczył mnie malutki, biały płotek, też samodzielnie zrobiony? Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu moich Panów za miłe słowa: ) Płotek jest plastikowy, kupiłam go w sklepie internetowym

      Usuń
  2. Zazdroszczę huśtawki. Masz śliczny ogród. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Ogród ciągle się zmienia

      Usuń
  3. Ławeczka jest do odgapienia i to od razu. Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super hustawka w moim ulubionym kolorze:)pozazdroscic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyłam o białej huśtawce i była ona moim prezentem urodzinowym

      Usuń
  5. Dawno mnie u Ciebie nie było i widzę, że sporo mnie ominęło :)

    Piękny ogród i huśtawka robi na prawdę super wrażenie. Ba, wygląda jak ze sklepu!

    U mnie ostatnio było bardzo kreatywnie, a czas głównie spędzałam w swojej pracowni :) W efekcie powstało kilka nowych projektów innowacyjnych kocyków dla dzieci i niemowląt. Szczególnie jestem dumna z kocyka w lamy :) Zapraszam do oglądania!

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bym postawiła na biały. A kwiatów co niemiara masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i sielsko :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń