czwartek, 19 lipca 2018

Odrobina koloru

       Witajcie w ten kolejny deszczowy dzień.  Nie wiem jak Wy znosicie taką pogodę,  ale ja mam już serdecznie dość: ( Mam nadzieję,  że lato już wkrótce wróci. 
       W moim warsztacie trwają kolejne metamorfozy. Prace nad kolejnymi meblami działają na mnie kojąco :) W ostatnim czasie sporo się działo i potrzebuję kilkunastu mebli, aby porządnie się zrelaksować i odreagować stres. W dzisiejszym poście pokaże Wam mini regał . Mebelek został wyszlifowany i pomalowany. Użyłam farb w dwóch kolorach. Moje serducho zostalo skradzione przez ten odcień błękitu :)





Tak mebel wyglądał 


Zmykam kończyć kolejny projekt ;) Ściskam i pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. Bardzo udana metamorfoza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mini regał, a błękit cudowny. Pozdrawiam i życzę przyjemnej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny mebelek. Troszkę kolorku dodało uroku.
    Deszczu zazdroszczę, przyślij go do mnie. Padało przedwczoraj, to był jedyny dzień od miesięcy, kiedy padało cały dzień. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mu z tym zestawieniu kolorów :) jestem ciekawa do czego go wykorzystasz, jak go zagospodarujesz w Waszym domku :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    U nas, ponoć, juz od jutra ma nie padac. Nareszcie! Tydzien deszczowych dni to stanowczo za długo dla Naszych Dziewczynek 😱

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny regał, zdecydowanie zyskał po przemalowaniu. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny piękny mebelek wychodzi z pod Twojego pędzla, super :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten niebieski kolor jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń