środa, 5 września 2018

Lustro

       Witajcie :) Dawno mnie nie było. Nie oznacza, to jednak, że nic nie robię: ) Nadszedł wrzesień i stałam się mamą ucznia klasy 0. W naszym życiu i domku trwa rewolucja :) Nasz dom zmienia się :) Trwa jego przebudowa i nadbudowa. Nie ominął nas deszcz wtedy, gdy dach był ściągnięty i nasze świeżo wyremontowane pietro jest troszkę zniszczone: ( Domek zyskał piękne poddasze, dodatkowy taras na wysokościach :) i taras na nizinach. Dach i nadbudowa robiona jest przez firmę,  a nizinny taras będzie dziełem mojego osobistego budowlanca ;) Zdjęcia z demolki w kolejnych postach:)     
      Tymczasem odkurzam mojego bloga i chcę pokazać Wam lustro, które zmalowalam na gruzie :) Pierwotnie lustro miało być inne, zamówiłam śliczne gotowe, ale pan kurier tak delikatnie dostarczył mi paczkę , że dostałam strzęp :(Zastanawiam się co należy  zrobić z paczka, aby polamac na małe kawałki drewniana rame:( Pan kurier twierdził,  że bardzo uważał: ) Właścicielka sklepu okazała się jak zwykłe sprzedawcą na medal i przysłała mi inne lustro. Wystarczyło tylko pomalować , a teraz poczekać na gwoździa ;) 
      

      Tak wyglada



        Kolejny post mam nadzieję,  że pojawi się wcześniej niż za miesiąc: ) , a w nim nasza demolka:) Mam też sporo nowości,  ale brak miejsca w domu uniemożliwia mi malowanie:( Pozdrawiam serdecznie :) 

7 komentarzy:

  1. Taki sprzedawca to skarb.:) Lustro pięknie zmalowane. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem firma kurierska powinna ponieść koszty zniszczonej przesyłki. To prawdziwy skandal. Dlaczego osoba nadająca przesyłkę ma ponosić straty? Nie lubię korzystać z kurierów.
    Czekam na następne posty, bo ciekawa jestem poczynionych przez Was zmian. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz rama idealnie będzie pasowała do Twojego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rama :) Będzie się u Ciebie cudowie prezentowała.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lustro robi wspaniałe wrażenie :) Nie mogę się doczekać kolejnych postów i zdjęć z przebudowy mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustro kurierem? Gratuluje odwagi :)

    OdpowiedzUsuń