niedziela, 18 listopada 2018

Nadchodzi zima

        Witajcie w ten zimny wieczór.  Listopad upływa nam pod znakiem przeziębienia:( Jestem już tak zmęczona codziennym zabieganiem, że marzę już o świętach.
        W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam nasz skończony wiatrolap. Nareszcie mamy lustro i inne przydasne rzeczy :) Zapraszam do oglądania: )






        W kolejnym poście przedstawie Wam mój świąteczny plan działania: ) Mam nadzieję,  że podejmiecie wyzwanie i razem ze mną, będziecie realizować kolejne punkty z mojej listy.  Zmykam teraz do swoich zajęć ;)

5 komentarzy:

  1. Wygląda fantastycznie, a chodak jako pojemnik na szczotkę rewelacja.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!

    Dużo zdrowka! Super ławeczka :)

    Z ciekawością poczytam Twój plan działania. U mnie na blogu znajdziesz harmonogram świątecznych przygotowań. Jestem mu wierna juz kolejny rok. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ten bucik holenderski ze szczotką!!!! super wiatrołap!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bucik w roli półeczki cudny.
    Remont skończony to i człowiek zadowolony.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie wyszło - jest mega wygodnie na pewno. Taka ławka to marzenie wielu posiadaczy małych przedpokojów :)

    OdpowiedzUsuń