czwartek, 9 maja 2019

Maj w ogrodzie

     Witajcie :) Znowu przepadłam w codzienności: ) Cały czas się coś dzieje. Pracujemy na podsaszu i w ogrodzie. W weekend majowy kupiłam kilkanaście nowych roślin. 
     W czasie długiego weekendu odwiedzilam targi ogrodnicze. Mój biedny tata musiał zrobić dwa kursy samochodem, aby zabrać moje zakupy :) Tak więc mój mąż spędził cały dzień sądząc, to co kupiłam: ) Cudownie było biegać po ogrodzie z doniczkami i ustawiać nowe roslinki. Mam nadzieję , że wszystko się przyjmie:) i będzie pięknie rosło. Dzisiaj oprócz ogrodu pokaże Wam nasz taras. Prace na nim zostały ukończona w 98% ;) Mój tata zrobił barierkę,  została położona trawiasta wykładzina i teraz pozostaje tylko malowanie ławki i relaks :) 
Zapraszam na spacer po naszym ogrodzie :) 







 Na zdjęciu widoczna jest budowa naszego syna. Rośnie kolejny budowlaniec;)













 Taras po zrobieniu barierki. Tato jesteś wielki :)
       Mam nadzieję,  że Wam się podoba :) Nie zwracajcie uwagii na elewacje jest w strasznym stanie i czeka na, to jak zbierzemy fundusze na nową: ) Nasz trawnik też jest w strasznym stanie :( Prace budowlane, które trwały w zeszłym roku bardzo go zniszczyly :( Tyle pokazywania i marudzenia na dziś: ) Zmykam do swoich zajęć :) Pozdrawiam i ściskam mocno :)) 

6 komentarzy:

  1. Dużo się u Ciebie dzieje. Fajnie prezentuje się stół z krzesłami.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że widać ruch. Niech Ci się wszystkie kwiatki przyjmą, żebym miała co latem oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wszystko wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Podziwiam, ile zrobiliście własnymi siłami. Elewacja poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę własnego ogrodu, to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna aranżacja ogrodu, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń