czwartek, 13 czerwca 2019

Letnie metamorfozy

         Witajcie w ten gorący wieczór :) Dzisiaj szybki post :) Kochani rozpoczynam cykl 
pt" Letnie metamorfozy" . Zobaczycie w nim efekty moich prac:) Wierzcie mi jest tego bardzo dużo: ) Nabrałam na nowo sił i z nową energią zabralam się za szlifowanie i malowanie:)
       Pierwyszy mebel, który pojawi się w nowym cyklu, to biurko, które odnowiłam dla mojego taty :)




     Tak wyglądało 


        W moim warsztaciku pojawiły się nowe sprzety :) Mąż mój wspaniały kupił mi kompresor i piaskarke :) Malowanie i czyszczenie mebli stało się czystą przyjemnością :) Zobaczcie sami na zdjęciu mała zapowiedź kolejnych postów :) 


Przesyłam buziaki pa :)

16 komentarzy:

  1. prześliczna metamorfoza mebli, biurko pierwsza klasa, krzesła w tle także, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się , że się podoba:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne biurko . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze dużo się dzieje :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) nie lubię siedzieć bezczynnie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Wooow) ciesze się Twoin szczęściem.biurko fenomenalnie wygląda.a skarby w garażu obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W garażu jest tego sporo :) Gdyby wweekendowe doby były dłuższe wszystko by już było gotowe :)

      Usuń
  5. Jaka odmiana. Brawo.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. :) również przesyłam pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metamorfoza jak najbardziej na plus. Bardzo podobają mi się meble w jasnych kolorach.
    https://akord-meble.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń